Standby tiden känns inte så relevant. Huvudsaken är att den blivit effektivare i övrigt som taltid, och internettid etc. Även om det är en akademisk siffra. Få lyckas nog nå upp till de uppgifterna som tillverkarna uppgett. Verkligt användningsområde sker inte under perfekta förhållanden i lab miljö med sparfunktioner aktiverade.
Det vore önskvärt om man kunde se en samlad uppgift över hur effektiv telefonen blivit jämfört med föregångaren där alla funktioner utnyttjas.
Den har ju knappast fått vare sig längre taltid eller längre "internettid" av att den har fått en mera strömslukande processor/skärm.
Det är bara så jäkla svårt att mäta sånt på ett bra och rättvist sätt så man anger standbytid som jämförelsemått.
Det borde finnas ett "pilla-runt-på-skärmen" mått också,
då det är det som slukar ström
Ingen som reagerat på att batteritiden sjunkit från 4:ans 300h till 200h på 4S?
Precis, en genomsnittlig fjortis låter ju aldrig skärmen slockna mellan sms'en, angry bird'sen och musikspelandet.
Då skulle vi IOFS få tider på under timmen på dom flesta telefoner
Måste ladda eländet varje natt då standbytiden knappt räcker en och en halv dag... Energislukande mög, fan att min gamla lur skulle börja strula Den klarade sig på typ en laddning var fjärde dag eller nåt...
De har klart en nöt att knäcka, inte alltid man kan ladda om de inte börjar med allmänna laddställen.
:skajagvisacoolaklippetellersparapåbatterietsåjagkanringa....
hur ofta behöver ni ladda er iphone?
Jag har heller aldrig fattat vad som är vitsen med att inte ladda skiten varje natt?Behöver och behöver.. Ser ingen anledning till att inte ladda den varje natt när jag sover. Inte så att jag måste ha den igång 4 dygn bara för att det ska gå!
Jag har heller aldrig fattat vad som är vitsen med att inte ladda skiten varje natt?
Det känns helt OK, eftersom Galaxy S2 är plastasket som allt annat Android-junk.Hur känns det att 4S är sämre än Galaxy S2?
Hur känns det att 4S är sämre än Galaxy S2?
Batteritiden är under all kritik på t ex min 3G. Gäller att ha en laddare tillhands. Jag förstår inte de som använder sin IPhone till allt möjligt genom att lyssna på Spotify, ladda ner mail, surfa och prata med sina vänner klarar sig en dag. Måste vara att de har laddaren i fickan så fort de lämnar hemmet.
Vad gör PING-funktionen?Gör följande:
Inställningar / Allmänt / Begränsningar (Aktivera detta) / stäng av (begränsa alltså) PING.
Den där värdelösa funktionen drar massa batteri.
Vad gör PING-funktionen?
Det känns helt OK, eftersom Galaxy S2 är plastasket som allt annat Android-junk.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|