iPhone-tråden

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
om man köpt en ny 3gs för 2 dar sen är det här nått man "måste" uppdatera :)

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
jag fick återinstallera alla mina appar för att det skulle funka.

Luren krashade 3 gånger under uppdateringen och många appar ger fortfarande felmeddelande " kompatiblitets problem "

skumt..

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Vilka har du problem med? För mig funkar allt jag testat ännu. Och om det nu är möjligt så känns 4an dubbelt så snabb mot innan. Kameran blev grymt responsiv med.

Löste sig, fick ladda in en app på nytt så gick det sen..

Den ska va nästan dubbelt så snabb enligt tester

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Först fick jag uppdatera iTunes, sen drog han hem IOS5 ett bra tag. Sen säkerhetskopiering och synkronisering, sen inget. Allt är som vanligt.

Startade om datorn och provade igen, den säkerhetskopierar och synkroniserar sen händer inget. Vad gör jag fel?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Först fick jag uppdatera iTunes, sen drog han hem IOS5 ett bra tag. Sen säkerhetskopiering och synkronisering, sen inget. Allt är som vanligt.

Startade om datorn och provade igen, den säkerhetskopierar och synkroniserar sen händer inget. Vad gör jag fel?

Är den JB:ad?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
17 miljarder som försöker uppdatera samtidigt, mitt råd är att vänta till imorgon..

Jo, man ser frustrationen stiga på facebook bland dom som klickat igång installationen sent och väntar på att den ska bli klar.

Visst är det kul att vara först, men det kan ju vara smärtfriare att vänta IAF ett dygn så att trafiken på servrarna lugnar ner sig.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Tror jag väntar på 4s istället för att uppgradera min nuvarande 3GS med 4.3.1.

Känns mer spännande så ;)

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jo, man ser frustrationen stiga på facebook bland dom som klickat igång installationen sent och väntar på att den ska bli klar.

Visst är det kul att vara först, men det kan ju vara smärtfriare att vänta IAF ett dygn så att trafiken på servrarna lugnar ner sig.

Ja det är lite tryck just nu, alla ska uppdatera och dessutom ska allas säkerhetskopior langas upp till iCloud. Det är nog trafik på internätet idag..!

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Smart av apple med gratis Icloude.
Nu får dom tillgång innehåll på miljontals appleanvändares telefoner och datorer.

Bigbrother is watching you :glömdet:död:D

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
"Unknown internal error 3004". F*ck! Omstart, anslut telefon, återställ... "...error 3004". Men va f... Stanna datorn - nio automatiska uppdateringar, trumma med fingrarna på bordskivan, starta om datorn, anslut telefon, återställ..."...3004"! Nä nu, läsa på, stänga av antivirus, byta USB port, återställ...Puh!

Börjar mer och mer likna Pyttemjuks processer, eller så är det väl S B S as usual? :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Smart av apple med gratis Icloude.
Nu får dom tillgång innehåll på miljontals appleanvändares telefoner och datorer.

Bigbrother is watching you :glömdet:död:D

Det gäller väl IOFS alla molntjänster, Google äger sina slavar rätt hårt också.

Själv är jag ytterst skeptisk till molntjänster då dom allt som oftast har i avtalet att man ger molnleverantören fulla rättigheter till materialet.

Google pressas just nu att släppa allt sitt material på en G-mail användare som har läckt till Wikileaks, och det är väl rätt troligt att dom ger med sig.

"Unknown internal error 3004". F*ck! Omstart, anslut telefon, återställ... "...error 3004". Men va f... Stanna datorn - nio automatiska uppdateringar, trumma med fingrarna på bordskivan, starta om datorn, anslut telefon, återställ..."...3004"! Nä nu, läsa på, stänga av antivirus, byta USB port, återställ...Puh!

Börjar mer och mer likna Pyttemjuks processer, eller så är det väl S B S as usual? :)

Jag tror helt enkelt på att det blir mycket skit i överföringarna när det är så många samtidigt.

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...