sportbike
Guest
Inställningar/notiser/meddelanden, ställde in det i går ;-)
Tack, nu blir det sex.
(koppar kaffe till)
Last edited:
Inställningar/notiser/meddelanden, ställde in det i går ;-)
Då törs jag inte det, har varken musik eller kontakter i nya laptopen.
En anna fråga, nu har det brunnit rejält i pallet under gårdagens festiviteter, hur ställer man in hur många gånger sms-signalen ska upprepas?
Det här är min fjärde iPhone, men nu står det fan still
jelp
Om du ställt in allt för icloud så är ju problemet med kontakter eliminerat.
Ok, jag provar.
Annars är det kanske en idé att backa up (?) kontakter till ett gmailkonto med google contacts sync, då är man ju helt säker sen, dumt att chansa med kontakterna om man inte är säker på hur det kommer att funka, kolla under kontakter om du har nån grupp som heter icloud först.s
och på papper också.
Jodå, jag har både backup i iCloud och Google, men efter mina tidigare misslyckanden litar jag inte ett skit på nåt av dessa så jag har alla kontakter både i Windows och på papper också.
Någon som vet om en operatörsupplåsning via JB lever kvar efter uppgradering till iOS 5?
Vill ju inte hålla på och strula för mycket bara för en uppgradering.
Då törs jag inte det, har varken musik eller kontakter i nya laptopen.
En anna fråga, nu har det brunnit rejält i pallet under gårdagens festiviteter, hur ställer man in hur många gånger sms-signalen ska upprepas?
Det här är min fjärde iPhone, men nu står det fan still
jelp
+1 på den.Jodå, jag har både backup i iCloud och Google, men efter mina tidigare misslyckanden litar jag inte ett skit på nåt av dessa så jag har alla kontakter både i Windows och på papper också.
Ja satan va jag ruttnar på när den upprepar sms singnalen. Verkar inte gå att tabort längre Innan gjorde man det under inställningar o sen meddelande.
+1 på den.
Man är fan livrädd varenda gång man startar iTunes med telefonen inkopplad.
Helt plötsligt kan de ploppa upp "Raderar program", eller så försvinner alla kontakter.
Förbannade skitprogram.
Någon som vet om en operatörsupplåsning via JB lever kvar efter uppgradering till iOS 5?
Tänkte göra det igår, men det gick sisådär.Alltså hur fan gör ni?
Inte ett helt populärt program här heller men man får göra med det som med så mycket annat, sätta sig in i skiten, lite märkligt eftersom själva telefonen är idiotenkel men itunes skapar en del gråa hår innan man fattar det.
Sent from my telephone using Fingers
Lite sent att påpeka det nu, men ta ALDRIG bort något från datorn.Tänkte göra det igår, men det gick sisådär.
Har synkat telefonens kontakter med min adressbok på datorn sedan innan, men nu helt plötsligt skapade den dubletter vid synkningen så jag hade två av varje kontakt på datorn.
Då går jag in och tar bort alla kontakter på datorn, för jag tror i min enfald att telefonkontakterna synkas TILL datorn och inte FRÅN datorn, vilket verkar ganska logiskt.
Nej, då raderar iTunes alla kontakter i telefonen i stället.
Tänkte göra det igår, men det gick sisådär.
Har synkat telefonens kontakter med min adressbok på datorn sedan innan, men nu helt plötsligt skapade den dubletter vid synkningen så jag hade två av varje kontakt på datorn.
Då går jag in och tar bort alla kontakter på datorn, för jag tror i min enfald att telefonkontakterna synkas TILL datorn och inte FRÅN datorn, vilket verkar ganska logiskt.
Nej, då raderar iTunes alla kontakter i telefonen i stället.
Du vet väl att om luren är 1år så kan du få den upplåst och alltså inte behöver bry dig om sånt längre.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|