HELLFIRE666
Med lem
Det borde alltså innebära att det enda jag behöver göra i iTunes nu när jag kör iOS5 är att lägga in musik/ljudböcker och film för överföring till telefonen?
Säkerhetskopiering sker automatiskt till iCloud (när telefonen laddas, är ansluten till WiFi och är låst) så det behöver man inte bry sig om?
Kommer även uppdateringar till telefonen komma från iCloud?
Typ ja, det är så jag gör åtminstone.
Nej det verkar inte så, det är ju lite nytt så man är ju tveksam men just det att allt bara funkar och finns där tyder ju på att det är en av de bättre grejer som finns till en telefon, jag är inte hundra på hur det fungerar för jag behöver inte bry mig, typ. Köpa lite mer plats tänkte jag göra i alla fall.
Det ska väl gå att uppdatera trådlöst men man behöver inte ladda hem hela operativet längre utan bara själva uppdateringarna, som surwindows alltså.
Ja om man t.e.x tappar telefonen och köper en ny så ska man kunna återställa den från icloud, minns inte om jag gjorde det när jag uppdaterade senast men jag tror det så det fungerade bra redan på betastadiet, jag kör fortfarande GM men uppdaterade min tjejs telefon till den officiella versionen.
Sent from my telephone using Fingers
Last edited: