iPhone-tråden

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
Jäfla skämt med "budgetvarianten" 5c :brinnerupp

$549 för en kontraktsfri lur i USA.

u4aqu8yg.jpg
 

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
no
Apropå inget, är det nån som tänkt på att klockan på hemskärmen nu rör på sig och visar aktuell tid?
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Efter ca ett halvår med ajfån 5..

Jag HATAR den.. Jag saknar Android och jag kommer definitivt inte utöka mitt Apple-innehav. Nu är skärmen paj också och det är typ billigare att köpa en Samsung S4 mini än att laga skärmen om man inte ska sabba garantin, och eftersom fler funktioner var paj redan innan skärmen så är det inte en bra idé att lämna den till turken på hörnet som gör det för 400 heller :(

Kan nån knivhugga min lur i ansiktet!? Och få den utbytt, helst mot en icke-ios produkt.
 

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
no
Efter ca ett halvår med ajfån 5..

Jag HATAR den.. Jag saknar Android och jag kommer definitivt inte utöka mitt Apple-innehav. Nu är skärmen paj också och det är typ billigare att köpa en Samsung S4 mini än att laga skärmen om man inte ska sabba garantin, och eftersom fler funktioner var paj redan innan skärmen så är det inte en bra idé att lämna den till turken på hörnet som gör det för 400 heller :(

Kan nån knivhugga min lur i ansiktet!? Och få den utbytt, helst mot en icke-ios produkt.
Kom förbi mig på jobbet imorrn så sätter vi den i pressen :banana
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det är ingen som tvingar dig att ha kvar den.

Jo, Apples prissättning.

6000 för sånt skit är fan inte ok. När hela ens omgivning pratar om hur bra den är och man bestämmer sig för att prova trots överpriset, så blir man besviken.. No more.

Men njut du ;)
 

Mr_Turbo

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2004
Ort
Avesta
Hoj
Suzuki sv1000
Jo, Apples prissättning.

6000 för sånt skit är fan inte ok. När hela ens omgivning pratar om hur bra den är och man bestämmer sig för att prova trots överpriset, så blir man besviken.. No more.

Men njut du ;)

Vad är det som du tycker är så dåligt?
 

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Ort
Sthlm
Hoj
GSXR
Om någon har en iphone 4, 4S eller 5 som ej används köpes gärna för rätt pris, studerar och fick min mobil stulen. Kollat på blocket och de med vettigt pris bli sålda snabbt, eller så är annonsören ej nåbar + håller de flesta blockets låga standard. Ja det finns många puckon som man bara inte orkar med.

Om laddare eller kartong saknas är det inga problem.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Alltså, funktionsmässigt så är ju iOS7 ljusår bättre än tidigare OS, men utseendemässigt ser det ut lite som när jag i yngre dagar tittade på anime under en LSD-tripp. Hur tänkte de där liksom? :dummer
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Efter ca ett halvår med ajfån 5..

Jag HATAR den.. Jag saknar Android och jag kommer definitivt inte utöka mitt Apple-innehav. Nu är skärmen paj också och det är typ billigare att köpa en Samsung S4 mini än att laga skärmen om man inte ska sabba garantin, och eftersom fler funktioner var paj redan innan skärmen så är det inte en bra idé att lämna den till turken på hörnet som gör det för 400 heller :(

Kan nån knivhugga min lur i ansiktet!? Och få den utbytt, helst mot en icke-ios produkt.

Knappast lurens fel att du gör fel :brynad

Mvh,

Sekt med lem. :brynad
 

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Som i 6:an, håller fingret på appen tills den rör på sig, å sen pricka krysset :)

Eller menade du stänga öppna program?
Dubbeltryck på hemknappen, sen svep uppåt.
Märkligt... Jag får apparna att skaka så som förr men inget kryss för att deleta dom dyker upp. Gör jag fel?
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top