Lägg in det i din kalender med påminnelse.
Ta med han telefonnummer i mötet så kan du trycka på numret direkt.
Men då måste jag ju skriva in numret eftersom det inte går att söka kontakter från kalendern.
Lägg in det i din kalender med påminnelse.
Ta med han telefonnummer i mötet så kan du trycka på numret direkt.
Men då måste jag ju skriva in numret eftersom det inte går att söka kontakter från kalendern.
Antingen lägger du in numret för hand eller så gör du en inbjudan i mötet med din kontakt.
Powerglide har nog den bästa "fullösningen". Ser dock inte hur man ska kunna bjuda in kontakten å få numret att ploppa upp. Annars finns det en app som heter "Call meet" (ej i svenska app store) eller så finns ju "Reminders!" för 7:- som gör jobbet.Finns det nån app eller annan möjlighet till inställning som gör att om jag till exempel måste ringa Kalle klockan 10:15 i morgon, så ploppar det upp en "ringa Kalle nu" funktion som gör att jag inte måste veva igenom hela kontaktlistan medan jag kör bil?
Var jag tydlig?
Powerglide har nog den bästa "fullösningen". Ser dock inte hur man ska kunna bjuda in kontakten å få numret att ploppa upp. Annars finns det en app som heter "Call meet" (ej i svenska app store) eller så finns ju "Reminders!" för 7:- som gör jobbet.
Powerglide har nog den bästa "fullösningen". Ser dock inte hur man ska kunna bjuda in kontakten å få numret att ploppa upp. Annars finns det en app som heter "Call meet" (ej i svenska app store) eller så finns ju "Reminders!" för 7:- som gör jobbet.
Nytt för i år. iPhone 5S. Samma som 5:an fast i guld och med fingeravtrycksläsare. Jippi?
DUBBLA led-blixtar, ikke att förglömma
Jag har ett sånt. Rätt festligt! Har tagit bilder under vatten med den, och idag räddade det telefonen när det kom ett skyfall och det visade sig att den vattentäta fickan inte var speciellt vattentät.Såg en artikel om det här skalet idag.
Amazing Lifeproof Iphone 5 Case http://zite.to/13sCwGz via @zite
Dock måste man öppna luckan till laddkontakten för att folk ska höra vad man säger när man pratar i telefon.
Exakt samma skärm tyckte jag att jag hörde..?
DUBBLA led-blixtar, ikke att förglömma
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |