iPhone-tråden

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Det är just sådär jag har gjort... men det går bara med kortare filmer än ungefär 3min...

Har filmat 18 min och 40 sek genom att låta kameran stå på. Sedan har jag kopplat in iPhonen i datorn och dragit filmen ifråga över till skrivbordet. Tog sin lilla tid, men hela filmen kom med (2,96 GB).
 

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Ort
Finland
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
En lite dum fråga kanske?
Har du tillräckligt med plats på hårddisken för %TEMP%-katalogen (om det är Windows vill säga)?
Öö...:va det kan vara nåt... kan du förklara vad du menar med det!?


Har filmat 18 min och 40 sek genom att låta kameran stå på. Sedan har jag kopplat in iPhonen i datorn och dragit filmen ifråga över till skrivbordet. Tog sin lilla tid, men hela filmen kom med (2,96 GB).

Det tar även en evighet för mig men resultatet blir en tom fil...

Tack för era tips ivarjefall
 

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
Öö...:va det kan vara nåt... kan du förklara vad du menar med det!?
Många program i Windows kopierar alltid först till en temporär katalog på C: även om filen ska läggas på en extern disk.
Om det är för lite fri plats på C: så slutar en del saker att funka.
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
snabb fråga..ser att det är ute en ny uppdatering 6.1.3 är den uppdateringen Ok el ska man vänta ?
Vill minnas att förra uppdateringen som jag hoppade över hade battteri problem ??
 

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
6.1.3 pajar WiFi för en del och drar fortfarande mkt ström.
Samt att JB funkar inte längre.
 
Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
HJÄLP!!! Hur gör jag nu??

Har glömt mitt lösen till mitt Apple-ID.?? Hur får jag reda på det?? Är det till mailadressen som står som angiven adress.?? Vart går man in.??

Ni får ursäkta dessa stenålderfrågor. Men jag är kass. Vill bara kunna ladda ner någon app till. Det var så längesen jag hämtade någon att jag för fan har glömt.

Kan tänka mig att ni tänker...." det är ju för fan som att fråga hur man öppnar kylskåpet." :rolleyes:

Men...för någon som inte har några armar. Är det inte så jävla lätt. :näsblod

Tack på förhand.

/M
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Har en iPhone 5 där "låsknappen" segade ner sig direkt och har nu lagt av totalt. Telefonen är köpt av Tele2 via nätet där jag inte fick någon fråga om försäkring.
Vad ska jag göra? Garanti? Den är mindre än 5 månader gammal.
Lämna in den i butik, som skickar iväg den och sedan få höra att det inte täcks av garantin och man får pröjsa 1500, eller till en "fulbutik" som tar en 500 med en förstörd garanti på resten som följd?
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Har en iPhone 5 där "låsknappen" segade ner sig direkt och har nu lagt av totalt. Telefonen är köpt av Tele2 via nätet där jag inte fick någon fråga om försäkring.
Vad ska jag göra? Garanti? Den är mindre än 5 månader gammal.
Lämna in den i butik, som skickar iväg den och sedan få höra att det inte täcks av garantin och man får pröjsa 1500, eller till en "fulbutik" som tar en 500 med en förstörd garanti på resten som följd?

Varför skulle garantin påverkas? Det är inte precis som att Apple har ett superregister över alla människor som går genom dörren in i fulbutiker. Knappen är för övrigt en kakbit att laga så det klarar även småhandlarna.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Varför skulle garantin påverkas? Det är inte precis som att Apple har ett superregister över alla människor som går genom dörren in i fulbutiker. Knappen är för övrigt en kakbit att laga så det klarar även småhandlarna.

Det är klart apple har koll på oss. :bigbrother :foliehatt
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Min mobil har blev stulen i höstas. Den har sen varit avstängd i flera månader.

Nu på sista tiden har den dock börjat användas. Genom iCloud - Find My iPhone, kan jag spela upp ljud samt låsa telefonen.

Nu har jag nog låst telefonen 20 gånger. Vad är det som händer med telefonen egentligen när man låser den? Är det bara att starta om den, trycka bort låset eller går den inte att använda?

Med tanke på att den ofta är på eller av får jag en känsla av att den används.

Hjelp
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top