Har en kompaktstereo på altanen med iPhonedocka.
After installing the latest beta version of iOS, iTunes restored the backup created within iTunes before the update. However, as expected, most of those files didn’t make it through the backup/update/restore process. That’s where iExplorer saved a ton of time.
Jag har ingen iPhone så därför kör jag en sån här bluetooth adapter. Den gör ju att andra (som inte har iPhone också kan ansluta sin bluetooth-telefon). Kravet på din kompaktstereo är att den också laddar telefonen om du skulle satt i en telefon.
http://www.ebay.com/itm/New-Bluetooth-Music-Audio-Receiver-Adapter-30pin-Connector-for-iPhone-ipod-White-/110928063098?pt=US_USB_Bluetooth_Adapters_Dongles&hash=item19d3d3ea7a
Ja ni, jag har ju blivit modern jag oxå. Till slut. Fick en 5:a julklapp. Och övergav min gamla Ericsson modell flippa ihop.
Men rätt så bortkastat egentligen. Använder inte mail. Inte kalender. Inte musik. Tar knappt några foton. Har väl surfat totalt 2 timmar sen janurai. Ringer och SMS:ar. Är väl det jag gör.
Jo. Men fan. Laddade ner Runkeeper. Lite kul att se alla mina skidturer. Det är väl det.
Hade kunnat leva med min gamla lur ett tag till. Men SMS:en är förstås ett lyft oxå.
Förövrigt blir det för tekniskt. Blir alldeles snurrig i hatten av skiten.
//M
Kul att se att du håller i träningen, började åka längd igen i år (var väl en 20 år sedan sist).
...och så svårt är det inte, bara man vill förstå.
Grym väderapp finns på http://forecast.io
Kan någon berätta för mig hur man kopierar ut filmer ur iphonen? Jag kan kopiera en som är ungefär 2min... men inte en som e 10-15min!? Vad e det som e fel?
Du kan inte bara dra ut filmen i fråga ur film/bild biblioteket och lägga den på skrivbordet? Brukar själv dra ut filmer och bilder den vägen. Begränsningen är väl om man försöker maila eller mms:a en bild och man ombeds korta ner den?
Det är just sådär jag har gjort... men det går bara med kortare filmer än ungefär 3min...
Det är just sådär jag har gjort... men det går bara med kortare filmer än ungefär 3min...
Har dragit ut en på 40 min utan problem. Fast det var på en Mac
Och jag har kopierat från i princip alla andra tillverkare/operativ utan bekymmer... men nu sket det sig,
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|