powerglide
Glad amatör
Bättre att skaffa en gammal iPod i så fall.
Jag vet att man kan köpa ett kontantkort, men är snål, ska ha ifönen till bilen som hdd till stereon, ingen lust å betala nå pengar i onödan...
Jag har en Ajfån 5:a, hur gör jag för att avisa ett samtal? Jag menar trycka upptaget när någon ringer..
Jag har en Ajfån 5:a, hur gör jag för att avisa ett samtal? Jag menar trycka upptaget när någon ringer..
Vill du bara tysta ringsignalen men inte avvisa samtalet så trycker du på någon av volymknapparna.Det funkade.
Tack för svaren
Ni som kan allt..
Hur kommer jag åt att kunna stänga va autouppdateringar?
I går kom den där jä*la rutan upp igen om ett nytt iOS 6.1.2 !! jag vill inte få sånt och sen får man den där lilla ettan (1) på inställningsiconen.
Du är medveten om att det vid varje uppdatering kommer förbättringar va, det är bara sista tiden dom kommit tätt. Annars är det oftast flera månader mellan dom.Ni som kan allt..
Hur kommer jag åt att kunna stänga va autouppdateringar?
I går kom den där jä*la rutan upp igen om ett nytt iOS 6.1.2 !! jag vill inte få sånt och sen får man den där lilla ettan (1) på inställningsiconen.
Jag kan inte allt. Inte nu längre eftersom jag är 29
Har stört mig på den där notifieringen också men vet inget sätt att få bort det (har inte mikroskopkollat allt i luren iofs)
Om man gillar att kludda med jailbreak så finns det sätt för att få bort det däremot.
Efter ett tag, typ två dagar, så brukar jag irritera mig så pass att jag uppdaterar bara för att få bort den.
Dags att hata iTunes igen.
Uppdaterade till 11.0.2 och kopplade in luren, det var länge sedan nu.
Men var i h-e hittar jag telefonen, kan endast välja att synka eller säkerhetskopiera den?
Inte ens mina spellistor hittar jag.
Det blir en Android snart
Eller en WP8
Hittar inte denInnehållsmenyn, där kan du välja att visa sidomenyn så är allt som vanligt igen.
Hittar inte den
Nope, pc.Du har väl mac sportcykel?
Innehåll / visa sidofält
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|