iPhone-tråden

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
Grrr :brinnerupp
Boxee Box funkar inte med AirPlay Mirroring vilket gör att jag inte kan strömma video till TV:n längre med iOS 6.

Tur att man har kvar en 3GS och en iPad 1 :tummenupp
Fast det blir nog till att beställa en ApplePuck istället ändå. Finns några andra irriterande buggar på Boxeen.
 

Hudik

Guest
Jag har en Ajfån 5:a, hur gör jag för att avisa ett samtal? Jag menar trycka upptaget när någon ringer..
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag har en Ajfån 5:a, hur gör jag för att avisa ett samtal? Jag menar trycka upptaget när någon ringer..

Har inte provat på 5:an ännu men jag antar att det är samma som tidigare modeller. Ett tryck på låsknappen stänger av ljud/vibration, två klick avvisar samtalet.
 

sportbike

Guest
Jag har en Ajfån 5:a, hur gör jag för att avisa ett samtal? Jag menar trycka upptaget när någon ringer..

Så här avvisar du ett samtal och skickar det direkt till röstbrevlådan: Gör något av följande:
• Tryck snabbt två gånger på knappen för vila/väckning.
• Håll mittknappen på headsetet nedtryckt i ett par sekunder. Två låga pip bekräftar att samtalet
har avvisats.
• Tryck på Avböj (om iPhone är vaken när det ringer).
 

Hudik

Guest
Ni som kan allt.. :fakta

Hur kommer jag åt att kunna stänga va autouppdateringar?
I går kom den där jä*la rutan upp igen om ett nytt iOS 6.1.2 !! jag vill inte få sånt och sen får man den där lilla ettan (1) på inställningsiconen.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Ni som kan allt.. :fakta

Hur kommer jag åt att kunna stänga va autouppdateringar?
I går kom den där jä*la rutan upp igen om ett nytt iOS 6.1.2 !! jag vill inte få sånt och sen får man den där lilla ettan (1) på inställningsiconen.

Jag kan inte allt. Inte nu längre eftersom jag är 29 :D

Har stört mig på den där notifieringen också men vet inget sätt att få bort det (har inte mikroskopkollat allt i luren iofs) :4skrika
Om man gillar att kludda med jailbreak så finns det sätt för att få bort det däremot.

Efter ett tag, typ två dagar, så brukar jag irritera mig så pass att jag uppdaterar bara för att få bort den.
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Ni som kan allt.. :fakta

Hur kommer jag åt att kunna stänga va autouppdateringar?
I går kom den där jä*la rutan upp igen om ett nytt iOS 6.1.2 !! jag vill inte få sånt och sen får man den där lilla ettan (1) på inställningsiconen.
Du är medveten om att det vid varje uppdatering kommer förbättringar va, det är bara sista tiden dom kommit tätt. Annars är det oftast flera månader mellan dom.
 

sportbike

Guest
Dags att hata iTunes igen.
Uppdaterade till 11.0.2 och kopplade in luren, det var länge sedan nu.
Men var i h-e hittar jag telefonen, kan endast välja att synka eller säkerhetskopiera den?
Inte ens mina spellistor hittar jag.

Det blir en Android snart :mad:

Eller en WP8
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jag kan inte allt. Inte nu längre eftersom jag är 29 :D

Har stört mig på den där notifieringen också men vet inget sätt att få bort det (har inte mikroskopkollat allt i luren iofs) :4skrika
Om man gillar att kludda med jailbreak så finns det sätt för att få bort det däremot.

Efter ett tag, typ två dagar, så brukar jag irritera mig så pass att jag uppdaterar bara för att få bort den.

Under notifieringar kan man ställa in vilka appar som använder dessa brickor, bara stänga av för respektive app. Behövs alltså inget JB för det. ;)

Dags att hata iTunes igen.
Uppdaterade till 11.0.2 och kopplade in luren, det var länge sedan nu.
Men var i h-e hittar jag telefonen, kan endast välja att synka eller säkerhetskopiera den?
Inte ens mina spellistor hittar jag.

Det blir en Android snart :mad:

Eller en WP8

Innehållsmenyn, där kan du välja att visa sidomenyn så är allt som vanligt igen. :)
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top