Hur får jag batteriet att räcka längre på min 4a? Stänger av appar så fort de inte används, har wifi, blåtand, 3G etc påslaget bara när det behövs, brickor och notiser är avstängt och skärmen är så dämpad att jag knappt ser nåt. Tycker ändå att batteritiden är helt hopplös även om den ligger i standby (och då är ju skärmen inte ens igång), nåt tips?
Hur får jag batteriet att räcka längre på min 4a? Stänger av appar så fort de inte används, har wifi, blåtand, 3G etc påslaget bara när det behövs, brickor och notiser är avstängt och skärmen är så dämpad att jag knappt ser nåt. Tycker ändå att batteritiden är helt hopplös även om den ligger i standby (och då är ju skärmen inte ens igång), nåt tips?
Det är det som är det dumma med iPhone, du kan ställa in att den hämtar mail varje kvart, halvtimme, timme, eller manuellt.ANtar att man även på Apple kan ställa in synkintervaller, dvs hur ofta den skall synka/kolla mail etc. Du kan alltid dra ner dessa till att bara kolla några gånger/dag. Där spar man ganska mycket.
Det är det som är det dumma med iPhone, du kan ställa in att den hämtar mail varje kvart, halvtimme, timme, eller manuellt.
Där saknar jag att kunna bestämma själv, typ var 4:e timme.
Inte jag heller men det går ju inte längre att radera appar man inte vill ha kvar i telefonen.Använder aldrig iTunes på datorn för att hantera programmen.
Nope, det jag menar är om du tar bort en app så hamnar den i "köpt"-listan.Då har du nog råkat spärra den funktionen i inställningarna.
Det funkar som vanligt med radering i iOS 6 oxå (tryck på ikonen i några sekunder tills alla börjar skaka).
Under notifieringar kan man ställa in vilka appar som använder dessa brickor, bara stänga av för respektive app. Behövs alltså inget JB för det.
Nope, det jag menar är om du tar bort en app så hamnar den i "köpt"-listan.
Där kunde man förut svepa och ta bort dessa, vilket inte funkar längre.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|