sportbike
Guest
Nu finns iOS 6.1 att ladda ner.
synd bara att det inte är någon fm-radiomottagare i luren, det kommer jag att sakna..
Varför?
Du kan ju strömma valfri station över 3G med TuneIn Radio.
Då har du nog köpt fel typ av telefon och/eller abbonemangInte intressant då jag har mycket liten datamängd på mitt abbonnemang och jag har inte lust att betala massa till för att kunna lyssna på P4:a
Det ska det vara, gör en säkerhetskopia innan du uppdaterar ifall det inte funkar hundra.Har fortfarande iOS 5.1.1. Är det riskfritt att uppdatera nu?
Det ska det vara, gör en säkerhetskopia innan du uppdaterar ifall det inte funkar hundra.
Inte så mycket:Nu har jag uppdaterat min aj5:a men jag kan inte SE någon skillnad på något...
Frågan är vad den gör??
Nu har jag uppdaterat min aj5:a men jag kan inte SE någon skillnad på något...
Frågan är vad den gör??
Nu har jag uppdaterat min aj5:a men jag kan inte SE någon skillnad på något...
Frågan är vad den gör??
Tja på re
Köpte två stycken ajfån5r idag, och jäklars vad kass kameran är jämfört med den på min Nokia N8:a annars verkar ju telefonen ganska ok, strulig när man inte är van ios men det kommer väl med tiden, synd bara att det inte är någon fm-radiomottagare i luren, det kommer jag att sakna..
Ha de..
[...]The Evad3rs dev team plans to release the iOS 6.1 untethered jailbreak sometime on Sunday. We’re not sure what time exactly the jailbreak will become available, but we’ll make an announcement when the time comes[...]
Stabilitet och buggfixar.
Från 5 till 6 var det lite mer men kommer inte ihåg riktigt allt... Var ett tag sedan den kom.
Tja, de ersatte väl Google Maps med sina egna?
[...]The new jailbreak tool is compatible with all of Apple's currently available devices, including the iPhone 5 and iPad Mini.[...]
The iOS 6.1 update fixes some bugs, but also introduces brand new ones, like potentially crippling your iPhone's built-in speaker.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|