Wihlle
Ny medlem
Kolla så att du inte har låst radering i menyn för begränsningar!
Precis så var det. Tack
Kolla så att du inte har låst radering i menyn för begränsningar!
Uppdatering 7.0.2 ute.
Hur kommer det sig att jag aldrig fått några som helst problem vid uppdateringar, medans andra bara har trassel?Uppdaterade till iOS7.0.2 igår..
Allt blir bara sämre och sämre.
Hur kommer det sig att jag aldrig fått några som helst problem vid uppdateringar, medans andra bara har trassel?
Visserligen är det här min åttonde (8:e) iPhone och det har hänt att jag lackat ur och slagit ihjäl ett par tidigare apparater, men har aldrig varit pga problem med OS:et.
iOS 7 funkar klockrent för mig, flyter på bra och batteritiden är klart förbättrad.
Ojämn kvalitet på lurarna lr?
Hur kommer det sig att jag aldrig fått några som helst problem vid uppdateringar, medans andra bara har trassel?
Visserligen är det här min åttonde (8:e) iPhone och det har hänt att jag lackat ur och slagit ihjäl ett par tidigare apparater, men har aldrig varit pga problem med OS:et.
iOS 7 funkar klockrent för mig, flyter på bra och batteritiden är klart förbättrad.
Ojämn kvalitet på lurarna lr?
Bra info, får mig att avstå köp.
http://macworld.idg.se/2.1038/1.526185/apple-lovar-imessage-fix-inom-kortHar ni haft imess problem med nya io7
Den skickar inte imess o skickar det inte heller som sms
Hänt mig o mina syskon
Funkar dock eftrr omstart
Fast det stämmer inte, iaf inte för mig. Det kan säkert vara så att ljudet påverkas men jag har haft flertalet konversationer med stängd lucka utan problem. Är nöjd med skalet i övrigt, men jag använder det bara när jag är på stranden eller gör något där risken är stor att jag tappar telefonen.
Nackdelen är väl att det är dyrt.
Börjar det inte bli lite patetiskt nu?
http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=2835&osCsid=500c7fac1736eb89cd5dd53c5bb80ac9
Jag tänkte mest på prisbilden.Vad ska du med 64 GB till?
Jag tänkte mest på prisbilden.
Hemknappen, av/på-knappen samt batteriet börjar bli trötta på min ajfån 4.
Vågar man sig på att byta detta själv eller kan det gå åt helvete? Det verkar ju enkelt nog att beställa hem delarna och verktygen för en spottstyver jämfört med vad ett byte på en verkstad kostar, men frågan är ju hur svårt det är att göra själva jobbet?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|