PippiT
Professionell mobbare
Det finns hopp även för dig poopen!
Till skillnad från dig menar du?
Det finns hopp även för dig poopen!
Till skillnad från dig menar du?
Jaha gott folk, håller ni fortfarande hårt i er iPhone?
Kommer sjuan att ge er habegär, behåller ni nuvarande lur, eller struntar ni i Apple och går över till Android som jag har gjort?
Ös på...
Jaha gott folk, håller ni fortfarande hårt i er iPhone?
Kommer sjuan att ge er habegär, behåller ni nuvarande lur, eller struntar ni i Apple och går över till Android som jag har gjort?
Ös på...
Saknar du inte en större skärm?Jag älskar fortfarande min iPhone SE.
Apple är bra med säljande fancy namn för saker alla andra har. Den "Icloud-funktionen" har du på Google+ med där du kommer åt alla dina saker, bilder, mail, dokument, kontakter etc etc. Dessutom är min Android vattentät (på riktigt) och har inte besökt en skärmreparatör en endaste gång, vilket de flesta Iphoneanvändare verkar ha klippkort till.För att byta "ekosystem" idag ska man vara sjukt motiverad och intresserad av teknik. För 10 år sen kunde man käfta om vilken mobil som var "bäst". Idag pallar jag inte. Kommer köra vidare på Apple tills de är för kassa eller hittar på nån tillräckligt stor dumhet i sitt licensavtal som gör att jag ruttnar. Tills dess är det skönt att bara kunna ta en backup till icloud, starta upp sin nya lur, återläsa dit och ha uppgraderat på vadå, 20 min?
Det ska ju vara en riktig brottarlur som kan rosta bröd åt mig, hämta mina tofflor och svara på telefonförsäljarsamtal åt mig för att jag ska byta.
Det skulle åas vara en nobrainer att byta till den luren....
Apple är bra med säljande fancy namn för saker alla andra har. Den "Icloud-funktionen" har du på Google+ med där du kommer åt alla dina saker, bilder, mail, dokument, kontakter etc etc. Dessutom är min Android vattentät (på riktigt) och har inte besökt en skärmreparatör en endaste gång, vilket de flesta Iphoneanvändare verkar ha klippkort till.
Apple är bra med säljande fancy namn för saker alla andra har. Den "Icloud-funktionen" har du på Google+ med där du kommer åt alla dina saker, bilder, mail, dokument, kontakter etc etc. Dessutom är min Android vattentät (på riktigt) och har inte besökt en skärmreparatör en endaste gång, vilket de flesta Iphoneanvändare verkar ha klippkort till.
Saknar du inte en större skärm?
Nån mer än jag som har laddat ner iOS 10 till sin iPhone, vad tycker ni?
Det är ju slut med "dra för att låsa upp", svårt att vänja sig.
Jag är Beta-testare så jag har inte den officiella versionen, den släpps på onsdag.Har det redan släppts eller har du tagit hem det på något annat sätt?
När jag kollar min lur säger den att den har den senaste uppdateringen som inte är iOS 10
Skickat från min iPad med Tapatalk
Jag är Beta-testare så jag har inte den officiella versionen, den släpps på onsdag.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|