Betan av iOS 8.4.1 går inte att jailbreaka.
Så passa på nu att uppgradera till 8.4.
(Fast det finns vissa rapporter om att WiFi-buggen är tillbaka i 8.4 :/)
Därför wifi't krånglar på min arbets-ajfån..
Betan av iOS 8.4.1 går inte att jailbreaka.
Så passa på nu att uppgradera till 8.4.
(Fast det finns vissa rapporter om att WiFi-buggen är tillbaka i 8.4 :/)
Jaha, i morgon släpps den nya iPhone SE på fyra tum och med samma specar som 6S, förutom 3D-touch.
Jag ska köpa den för formatets skull, nån mer som funderar på en mindre?
Jaha, i morgon släpps den nya iPhone SE på fyra tum och med samma specar som 6S, förutom 3D-touch.
Jag ska köpa den för formatets skull, nån mer som funderar på en mindre?
När gissar ni att 7an dyker upp?
Jag har 5S och är sugen på en SE. Min har blivit slö i användningen. Fler som upplevt det med 5S?
När gissar ni att 7an dyker upp?
Menar du att det inte kommer några revolutionerande nyheter?Känns inte iPhone lite passé 2016?
Hela Apple är ju på dekis.
Menar du att det inte kommer några revolutionerande nyheter?
Jag brukar skifta till Android ibland, men ramlar alltid tillbaka till iPhone av någon anledning.
Körde Samsung senast och imponerades av skärmen, kameran och ljudkvalitén på samtal, något jag stör mig på hos iPhone, det låter stundtals väldigt burkigt.
Det jag gillar hos iPhone är enkelheten, stabiliteten och uppdateringar av OS:et.
Det som stör mig hos Android är bloatware, buggigheten, hängningarna, och att man måste välja rätt fabrikat för att EVENTUELLT få senaste uppdateringen av OS:et.
En iPhone knakar inte när man klämmer på den, skärmen blir inte rosa när man sänker ljusstyrkan max, och den har ingen glappande micro-usb.
För övrigt tycker jag Android är helt ok, förutom att ikonerna har helt olika format och form och vissa ser ut som från en teckningstävling på dagis.
Du får gärna rekommendera en riktigt bra Android-lur åt mig, jag är inte låst av Apples produkter, men sett till tidigare släpp av t.ex Samsung så verkar det mesta vara dagsländor.
Jag gillar nya Galaxy S7 och skulle ha en redan om jag visste att den var stabil och inte behöver åka in och ut på rep. (läs på www.swedroid.se)
Upplys mig Starstriker.
Menar du att det inte kommer några revolutionerande nyheter?
Jag brukar skifta till Android ibland, men ramlar alltid tillbaka till iPhone av någon anledning.
Körde Samsung senast och imponerades av skärmen, kameran och ljudkvalitén på samtal, något jag stör mig på hos iPhone, det låter stundtals väldigt burkigt.
Det jag gillar hos iPhone är enkelheten, stabiliteten och uppdateringar av OS:et.
Det som stör mig hos Android är bloatware, buggigheten, hängningarna, och att man måste välja rätt fabrikat för att EVENTUELLT få senaste uppdateringen av OS:et.
En iPhone knakar inte när man klämmer på den, skärmen blir inte rosa när man sänker ljusstyrkan max, och den har ingen glappande micro-usb.
För övrigt tycker jag Android är helt ok, förutom att ikonerna har helt olika format och form och vissa ser ut som från en teckningstävling på dagis.
Du får gärna rekommendera en riktigt bra Android-lur åt mig, jag är inte låst av Apples produkter, men sett till tidigare släpp av t.ex Samsung så verkar det mesta vara dagsländor.
Jag gillar nya Galaxy S7 och skulle ha en redan om jag visste att den var stabil och inte behöver åka in och ut på rep. (läs på www.swedroid.se)
Upplys mig Starstriker.
Massa text osv.
Kika lite på vad folk tycker.Testa en oneplus, har själv en oneplus one och är nöjd. Bra kvalité, inte särskilt mycket bloatware och relativt billiga jämfört med lurar på samma nivå. Går dock bara att köpa olåsta från deras hemsida. https://oneplus.net/se
Jag får min SE i morgon, perfekt storlek.
15 typ.....Hur många lurar har du tagit livet av nu då gubben?
Har en samsung i jobbet men jag totalt avskyr allt med den.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|