Så är det nog. Det verkar vara en del av konceptet "ny och förbättrad".
Större skärm ger utrymme för fler knappar, var med i keynoten om iPhone 6.
Vet inte om den knappen blivit bättre i iOS 8.2.
Men mellanslag ska vara fixat.
Införskaffat ett iPhone 5S efter att ha haft en Nokia Lumia 920 i några år. Varit och är nöjd med WP men ändå valt att återgå till iOS.
Allt har gått smärtfritt och smidigt, förutom en sak (såklart), Mail uppdaterar sig inte, eller skickar ut notiser, eller visar en röd prick med en vit siffra i (som alla andra appar) när något nytt hänt.
Kanske precis lyckats ändra till att den ska kontrollera och hämta hem nya mail varje kvart, men det duger ju för fasen inte, jag vill ha push, som alla andra appar
How to?
https://support.apple.com/sv-se/HT203046En liten fråga till er iPhone experter. Jag har fått en iphone från jobbet och vill tänka ner appar problemet är att alla telefoner är synkade och så fort jag tar ner en app så piper det till i allas telefoner. Kan man stänga av detta och tänka ner i hemlighet?
Om alla lurar i firman använder samma Äpple-ID, så är det svårt att göra något i smyg för de andra som använder samma inlogg.Ska jag vara ärlig fattade jag inte mycket men ska jag stänga av familje delning då? Kan ju tilllägga att vi har alla samma iTunes eller vad det heter samma mail/konto på alla telefoner.
Om alla lurar i firman använder samma Äpple-ID, så är det svårt att göra något i smyg för de andra som använder samma inlogg.
Kan du skaffa ett eget Äpple-ID istället så kan du göra vad du vill, men det kanske firman ogillar?
Familjedelning innebär att någon med Äpple-ID#1 kan köpa en app. Är man polare med Äpple-ID#2, vilket man måste bekräfta på sjuttielva sätt, så kan 2.an också ladda ner appen men utan att betala. Man köper den sas en gång inom familjen. Alla har dock var sitt Äpple-ID, så jag tror inte att detta är ditt problem.
Aha det var de jag trodde. Ska kolla om man kan få eget id då. Dock tror jag dom gillar att hålla koll på vad man gör.
Ska jag vara ärlig fattade jag inte mycket men ska jag stänga av familje delning då? Kan ju tilllägga att vi har alla samma iTunes eller vad det heter samma mail/konto på alla telefoner.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|