Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Telefonlås, du menar typ knapplås eller? Tryck bara kort på power-knappen.
Jag tror han menar att låsa telefonen så att ingen kan starta den vid stöld och komma åt övrigt innehåll i telefonen.
Telefonlås, du menar typ knapplås eller? Tryck bara kort på power-knappen.
Och vart är iphones motsvarighet till SE "filhanterare"??
EDIT: En fråga till. Hur telefonlåser man den? PIN har jag fattat men det måste väl gå att låsa själva luren också??
Och nu är jag glad igen, och tycker Telia är OK..
Idag hörde dom äntligen av sig och sa att dom ändrat ordern, så jag får nog min telefon rätt snart.
Otroligt hur seg min gamla 3G plötsligt känns...
Jag tror han menar att låsa telefonen så att ingen kan starta den vid stöld och komma åt övrigt innehåll i telefonen.
Grattis, hoppas dom håller sitt ord då bara. Själv har jag inte hört nått
Så... finns det några bra argument för att välja en 32gigs mer än det uppenbara, mer plats?
Om man inte tänker använda den som bärbar hårddisk då. Om det nu finns nåt bra program för det. Nån tipsade om iFile tidigare, det kanske fungerar.
32gig är ju sketamycket att ha i fickan. Sen kan man ju skryta för kompisarna också.
Dom flesta program verka ligga på nån MB, så dom tar ju ingen plats. Musik och filmer kan man ju alltid fylla på med annars.
Jag lade in 13timmar av en tv-serie på grabbens 8gigs telefon, och han hade nästan hälften kvar av utrymmet ändå.
Själ valde jag en 16gig och tror att jag får svårt att fylla den.
Har du kollat leveransstatus på Telias iphone-blog?
Där står i alla fall att min finns för leverans. Jag beställde den 17:e, och det står fortfarande att dom ska levereras nu. Dessutom var det ju villkoret att ändra beställningen, annars skulle jag annullera den helt.
Jag har inte installerat iTunes i dator än - är det därför det inte går? Krävs att man registrerar sig eller nått?
Ni som surfar med telefonen hur upplever ni den då? Inte via telefonen alltså utan telefon som modem --> PC.
En sista idiotfråga. Har man en inbyggd iPod i telefonen? Jag har en iPodikon iaf?
640KB!Å andra sidan sa ju Bill Gates på 80-talet att 512Kb skulle räcka för vem som helst... för alltid.
EDIT: En till. Har iPhone problem med sin bluetooth eller gör jag något fel? Försökte koppla ihop mig med SE senaste K-modell häromdagen. För det första tog det evigheter innan enheterna "upptäckte varandra" och när de väl gjorde det så kunde de inte snacka. Vi satte 0000 som lösen till varandra.
Nej, bluetooth fungerar bara med apples produkter så länge du inte jailbreakar.
För att telefonlåsa gör du som J.F.S skrivit tidigare i tråden.
Modemfunktionen funkar kanon, du är inte mycke för att testa dig fram va ;-), jag kör mitt SE headset: http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/hbh-ds970?lc=sv&cc=se utan problem...Ni som surfar med telefonen hur upplever ni den då? Inte via telefonen alltså utan telefon som modem --> PC.
En sista idiotfråga. Har man en inbyggd iPod i telefonen? Jag har en iPodikon iaf?
EDIT: En till. Har iPhone problem med sin bluetooth eller gör jag något fel? Försökte koppla ihop mig med SE senaste K-modell häromdagen. För det första tog det evigheter innan enheterna "upptäckte varandra" och när de väl gjorde det så kunde de inte snacka. Vi satte 0000 som lösen till varandra.
På de telefoner jag haft tidigare har man alltid kunnat SIM-låsa OCH telefonlåsa. På iPhone hittar jag bara PIN-lås i inställningsmenyn men jag kanske har missat något?? Vad i så fall??
Jag har inte lattjat runt så mycket än men jag har tryckt på både appstore och den andra som man verkar kunna köpa musik genom så verkar det inte gå att ta hem saker. Jag har inte installerat iTunes i dator än - är det därför det inte går? Krävs att man registrerar sig eller nått?
Ni som surfar med telefonen hur upplever ni den då? Inte via telefonen alltså utan telefon som modem --> PC.
Min gamla SE tappade kontakt med nätet stup i kvarten trots full 3Gtäckning och det vill jag inte ha igen.
En annan fråga. Jag försökte slanga hem en fil från (iTunes - ca 75mb stor) från apples hemsida via telefonens webläsare igår och då sa den att webläsaren inte kunde ta hem filen..? Öhh what gives? Enligt telefonen har jag 29Gb lagringsplats kvar??
640KB!
Någon här som har Sonos eller funderar på att köpa det? Sonos är ett system som gör att du kan ha olika musik i olika rum och kan skötas från vilket rum som helst, samt kan ha timer så det spelas när du kommer hem, stängs av när du lägger dig etc etc.
Med en ihpone slipper ni lägga ut kostnaden för fjärrkontrollen (på cirka 4000).
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|