Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
ni som har " gamla " iphone 3g modellen, är det ngt att satsa på el ska man direkt slanta upp och köpa nya 3gs modellen ?
Är 3gs modellen så mycket bättre än gamla 3g modellen ??
Så här skrev en skribent: http://sydsvenskan.se/ekonomi/article533993/Iphone-3GS-lever-inte-upp-till-forvantningarna.html
Jag valde att köpa den "gamla" 3G telefonen. Köpte den kontant utan förlängning av mitt abonnemang och uppdaterade programvaran till 3.0. Tyckte inte att det var värt att binda upp sig i 24 månader och i slutändan betala väldigt mycket pengar för själva telefonen för nyhetens behag att ha det senaste. Dessutom var jag inte ens säker på att jag skulle tycka om Iphone. Då vore det korkat att binda upp sig på ett långt abonnemang.
Ytterligare en aspekt är att vissa vill till varje pris vill ha det absolut senaste och då är det bara att bita i det sura äpplet. Jag tror inte att skillnaden är jättestor mellan telefonerna om det inte absolut är funktioner du känner att du måste ha på den nya versionen.
Någon annan får gärna komma och tala om att jag har helt fel. Är rätt ny på Iphone så du kanske inte ska beakta mina synpunkter.