Jag ska leta upp tidningen där jag hittade i. Annars ska det finnas appar för det. Säkert gratis.
Vore väldigt scyst, jag har sökt som en galning men hittar inget användbart..
Jag ska leta upp tidningen där jag hittade i. Annars ska det finnas appar för det. Säkert gratis.
Jag vill oxå ha pruttljud i min mobil.
BennyHill har jag redan.
Jag gav 1000:- för min 32 gb & 379:- i månaden i 24 månader. Billigt tycker jag
Enl moderator på macworld går det inte att ändra smsljud utan att jailbreaka, ja vet jag är tjatig
Vilket blir en kostnad på ca 4600 totalt för själva mobilen som jag skrev lite högre upp
Japp, det tycker inte jag är dyrt...
På tal om apps. Bästa appen för messenger i ajfånen?
Modemfunktionen funkar kanon, du är inte mycke för att testa dig fram va ;-), jag kör mitt SE headset: http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/hbh-ds970?lc=sv&cc=se utan problem...
Inställningar / Allmänt / Lösenkodslås
Där sätter du en kod som skall slås in för att öppna telefonen.
Japps, och jag skulle påstå att det är den bästa iPoden du har också.
iPhone pratar inte med andra telefoner på det viset, vad är det du försöker göra?
Det jag försökte göra var att koppla ihop mig med en SE-telefon via bluetooth för att kunna skicka över bilder i originalformat. Verkar ju sinnes om inte det ska gå??
Och varför gör den inte det? Är inte blåtand universellt över alla plattformar?
Det jag försökte göra var att koppla ihop mig med en SE-telefon via bluetooth för att kunna skicka över bilder i originalformat. Verkar ju sinnes om inte det ska gå??
EDIT: Hoppas ni skojar när ni säger att man inte kan byta signaler i luren!!? Verkar ju väldigt mysko med en så flashig lur.
Det kommer garanterat i en uppdaterad version längre fram, i alla fall för bilder.
Det är nog ett av dom vanligaste klagomålen/överraskningarna från nyblivna Iphoneägare.
Antagligen har "offrat" den biten för att folk inte ska kunna överföra musik/filmer som inte är köpt i Itunes, men så fort dom har klurat ut hur dom ska kunna behålla det skyddet och ändå tillåta filöverföring så kommer det en fix.
Inte en chans, tyvärr.Någon som har någon koll på tillgången av lurar (3GS)? Finns det någon chans att få tag i en om man knallar in i en Teliabutik i Stockholm idag?
Någon som har någon koll på tillgången av lurar (3GS)? Finns det någon chans att få tag i en om man knallar in i en Teliabutik i Stockholm idag?
har några frågor till er iphone ägare så om någon känner för att reda ut några frågetecken skulle det uppskattas väldigt
1: skiljer det något mer än storleken på disken mellan 16/32gb?
2: hur många dagar skulle batteriet räcka vid min användning(grovt räknat såklart), alltså lite surf, ett gäng sms, några samtal och kanske 3-4h musik/dag
3: finns det program för att göra backup på sms/mms, kontaktlistor m.m
4: finns det någon form av räknare så man kan hålla koll på hur många mb man laddat ner över telenätet, isf hur mycket använder ni vid lite forum surf varje dag?
5: vilket abbonemang blir egentligen billigast om det enda kravet är att jag ska skicka gratis sms och att jag vill ha ett visst antal fria mb i månaden (hur många beror lite på fråga 4)
6: webbläsaren, känns den bra att använda för normalt slösurfande på forum och att kolla sitt avanzakonto? (om någon har problem med att komma in på just avanza skriv gärna det)
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|