IQ badboll på Mc D?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Santo skrev:
Ne, det e lugnt det är mäskligt att göra fel. Även jag gör fel ibland (tro det eller ej :hihi ) Men att det ska vara så frekvent. Jag menade inte att förolämpa ngn på ngt sätt. Tur att det bara är tentaperiod 4 ggr per år (det e då jag förflyttar mitt lata arsle dit istället för att laga mat för att spara tid). Tur också att min kropp, till synes, inte påverkas av den nyttiga kosten :tummenupp

altsså, du har rätt att vara arg, jag blir fly förbannad när jag får fel, och om dom inte viker påsen räött blir jag fly förbannad över det också...hehe man får nämligen lära sig sånt när man jobbar där...... :arsele Obetydligt vetande

och alla ni som kritiserar, varför äter ni där om det är så kasst??Käka nån annan stans om det inte passar, men har man inget trevligt att säga så kan man faktiskt vara tyst, jag vill inte ta skiten för vad alla andra gör :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
kaZmur skrev:
Snabba kalorier my ass, jag har ätit minst 2 ElMaco&co nu i snart tcå veckor och jag ligger fortfarande kvar på mina spinkiga 60kg...

(Men jävligt gott är det)

jag vet, men om ni kollar i näringstabellen, så ser ni exakt hur mycket av allting det är... lite fett måste kroppen ha men om man jämför med han som var med i "supersize me" så bör man inte äta där vareviga dag, och ingen utsätter sin kropp för det medvetet, om man inte är en jävla idiot eller bara vill tjäna multum med stålar......

URSÄKTA, att jag skriver det senaste nu....men
folk måste börja ta ansvar för sina egna liv och inte skylla sin vikt mm på andra för det finns alternativ i mulltum och ingen har tvingat ner en jävla buiggmack i halsen på dig (hoppas jag) URSÄKTA än en gång, var tvungen att avreagera mig lite bara, ingenting ni behöver kommentera, mäst för at få inrre balans i mitt psyke....

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Miss_Orchidee skrev:
och alla ni som kritiserar, varför äter ni där om det är så kasst??Käka nån annan stans om det inte passar, men har man inget trevligt att säga så kan man faktiskt vara tyst, jag vill inte ta skiten för vad alla andra gör :)

På en söndag i Växjö är det enda som har öppet på en söndag är McDouglas...

Ja, jag veeeet, jag skall flytta, o det jävligt snart! :)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
sweborn skrev:
Tar det två veckor att käka 2 elmaco så lär du inte gå upp i vikt :D

Och hur smakar de egentligen efter den tiden? :va
Haha! 2 om dagen menar jag ju.

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Jag brukar hålla mig därifrån så mycket jag kan, och när jag går dit och käkar så har jag ingen rätt att bli sur eller gnällig om det blir fel.. jag får helt enkelt skylla mig själv för att jag gick dit!

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Santo skrev:
På en skala, hur många ggr blir det fel när man köper mat på Mc D och man äter i påsen?

Tur att du inte är så stor santo.. Ja menar så att du får plats att äta i påsen :arsele

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Bergare skrev:
Santo skrev:
På en skala, hur många ggr blir det fel när man köper mat på Mc D och man äter i påsen?

Tur att du inte är så stor santo.. Ja menar så att du får plats att äta i påsen :arsele

Hehe, fan det va ett tag sen man såg ngt från dig. Vad e det för Retta du har till salu?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Santo skrev:

När man kommer hem e det alltid ngt fel. Fan vad har de för anställningskrav, IQ badboll?

El Maco och Co.
Stor pommes
Cola utan is
ta med.

Svårt va?

Det blev Kola med is, ingen el maco pommeskrydda och ingen påse att skaka pommesen i... jävla leffan!! Igår blev jag hasslad på en burgare också. :mad:

I braskens är dom förjävliga rent ut sagt, stämmer aldrig i påsen och det tar sjujävlarns tid.. :(
Valla tycker jag om :tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
kaZmur skrev:
Lösning:

Läs om projektet: Minimize Me!

Ät aldrig mer sallad!

Tro inte ett skit på Supersize Me. Jag tor man får hälsoproblem vad man än väljer att bara äta varje dag i en månad

Tjena kamrat :D När jag praoade där för 3 år sen käkade jag så mycket som gick i på två veckors tid, gick inte upp ett gram..

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Bergare skrev:
Nja.. r1:an är den enda som inte e till salu.. Letar du?

Japp... måste väl se till att få tag på ngt snart. Snart e det ju vår :rolleyes: Skulle vara skönt att ha ngt att kitta med under vintern.

Domifuling

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM 525exc -04
kaZmur skrev:
Snabba kalorier my ass, jag har ätit minst 2 ElMaco&co nu i snart tcå veckor och jag ligger fortfarande kvar på mina spinkiga 60kg...

(Men jävligt gott är det)

Testa träna istället för å käka, funka för mig när det gäller gå upp i vikt. Efter det så kan jag kontrollera min vikt med fett å socker (verkar som kroppen börjat fungera bättre).

Domifuling

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM 525exc -04
korvgubbe skrev:
Ingen har väl hävdat att proaktiva, kompetenta och drivna ungdommar är överrepresnterade på McD.

De flesta är helt vanliga tonåringar med allt vad det innebär.. Attityd, slöa, ouppmärksamma som tonåringar är mest.... Brukar lätt bli så på arbetsplateser med extremt hög personalomsättning.

Självklart finns det många väldigt begåvade och kompetenta medarbetare på McD. Däremot tror jag McD ligger under genomsnittet..
Men låga lönenivåer har ju även det ett pris...

Vad har detta med mensa att göra? Jag påpekade bara att kompetens och mensa är två skillda saker. Mensa e för loosers.

izznix

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2003
Hoj
Daytona 650
Var me å käkade på McD häromdan(elmaco), öppnade burgarn å kollade lite....

där låg 2 små fjuttiga 20g lövbiffar!!! HA! vafan e de! :mad:

Att de ens får kalla dem hamburgare är skandal.. men man får ju skylla sig själv som är så dum å går dit. :huvet

Nej tacka vettja (scan)gatuköks burgare där man får cola, strips å 200g burgare för ~50 riksdaler

/izznix

Last edited:

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
mAx har större och godare burgare!

Annars kan jag rekommendera ett besök på COOP (Gränby, Uppsala) och deras restaurang - stans största och godaste hamburgertallrik!! En tia mer än vad snabbmatsställena tar, men tredubbla portioner :Bugar

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept