IQ badboll på Mc D?

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Grusbuse skrev:
Gör som jag.. skit i att gå dit och ät helt enkelt! :yoparty
Det är ju inte direkt nå goda burgare dom tillverkar McD

För att cittera mig själv :lol :lol

Last edited:

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Har stavning och intelligens något gemensamt? Det skulle förklara om Mc´Donalds anställda var intelligenta :tungan

Skämtar bara :pannkyss

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
izznix skrev:
Nej tacka vettja (scan)gatuköks burgare där man får cola, strips å 200g burgare för ~50 riksdaler
Det ska vara Frasses Megaskrov. :Bugar
2x150g... :drool

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
SM 570 RR skrev:
MC skulle utrotas från sverige.
Jävla pissmat. Flottigt som fan, snabba kalorier, mängder med socker.
Nej fyfan.
Det är ju inte ens vitaminer i salladen... :huvet

Javisst! :mattias

hær i norge ær skræpmat hur dyrt som helst?
dom ælskar socker, och inte fattar dom något heller :tungan

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Väntar på en Mille...
bara en liten tanke:

personalen som jobbar där är grymt stressad, grymt underbetald och får grymt mkt skit av cheferna

tror ni verkligen dom bryr sig det minsta om folk får rätt grejer i sina påsar? hade ni jobbat arslet av er för 50spänn i timmen?

och sen varför i helvete handlar ni på MCD överhuvudtaget? sämre och äckligare mat finns överhuvudtaget inte

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Som flera andra har sagt, bläddra gärna lite i Fastfood Nation. När den är färdig kommer ert McDonaldskonto att gå ner en smula.

Han är lite åt M. Moorehållet, men på det stora hela funkar det som dassläsning.

Domifuling

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM 525exc -04
geting skrev:
bara en liten tanke:

personalen som jobbar där är grymt stressad, grymt underbetald och får grymt mkt skit av cheferna

tror ni verkligen dom bryr sig det minsta om folk får rätt grejer i sina påsar? hade ni jobbat arslet av er för 50spänn i timmen?

och sen varför i helvete handlar ni på MCD överhuvudtaget? sämre och äckligare mat finns överhuvudtaget inte

Du har rätt, det är synd om dom som jobbar på Mc Donalds :3freak Att dom tjänar 50 spänn i timmen verkar ju förståligt då så många klagar på dom stackarna.

törnan

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
---
Miss_Orchidee skrev:
stackare, jag får be om ursäkt då.... mina gäster får alldrig fel...

vill du ha en förklaring till varför det blir så ibland kan ja gärna förklara....

Så kan man göra om man vill bli misshandlad av personalen på "min" McD.

En eftermiddag i garaget förra vintern så vart vi lite kaffesugna så två personer fick i uppdrag att åka till McD och köpa kaffe, väl framme så beställer de 4st STORAkaffe och betalar i första luckan. Väl framme vid lucka 2 så får de 4st SMÅkaffe varpå de påtalar att vi beställde faktiskt 4st STORAkaffe och ber personalen rätta till felet och de köra vidare till väntrutan.
När de sitter där kommer en ur personalen ut och snäser att han vill några kronor till på "nysvenska", mina kompisar påtalar att det var de som hade gjort fel och undrade om det inte kunde vara passande att McD bjöd på de där kronorna. Den anställde vände om och gick in på restaurangen bytte till sin privata tröja över skjortan och tog med sig ett flertal andra ur personalen som hade följt hans exempel och utrustat sig med div tillhyggen och börjar tjaffsa med hans som kör som är mer eller mindre pacifist. Det hela slutar med att han som körde bilen blir sparkad i bröstet in genom det öppna fönstret och får sen en smäll på käften.
Väl i garaget så börjar mina övriga vänner fila på en hämnd men jag lugnar ner dom och påtalar att jag känner restaurang chefen och hans två undersåtar och förklarar att jag vill slå honom en signal först.
10min senare ringer Mcds sverigechef upp från skidbacken han står i på sin semester och förklarar att alla de mindre skötsamma har fått gå hem och inte är välkommna tillbaka...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
törnan skrev:
10min senare ringer Mcds sverigechef upp från skidbacken han står i på sin semester och förklarar att alla de mindre skötsamma har fått gå hem och inte är välkommna tillbaka...

Nöjde ni er med det? Vilken restaurang var det? McD personal är riktiga sopor, 99% av dem. Den enda jag jobbat med rånade företaget han jobbade på tillsammans med mig, efter att han fått sparken pga stölder och bedrägerier.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Markus skrev:
Den enda jag jobbat med rånade företaget han jobbade på tillsammans med mig, efter att han fått sparken pga stölder och bedrägerier.

Du rånade företaget tillsammans med honom, och kallar honom sopa? :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
:hihi
Tänk vad avsaknaden av kommatering kan göra, det skulle naturligtvis varit:

"...rånade företaget han jobbade på, tillsammans med mig..."

Vafan, det blir ju också fel. :mad:

/D.Yslektiker

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Markus skrev:
:hihi
Tänk vad avsaknaden av kommatering kan göra, det skulle naturligtvis varit:

"...rånade företaget han jobbade på, tillsammans med mig..."

Vafan, det blir ju också fel. :mad:

/D.Yslektiker

Mitt förslag:

"...rånade företaget han och jag jobbade på..."

Syftningsfel är roligt. :tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
McB skrev:
Mitt förslag:

"...rånade företaget han och jag jobbade på..."

Syftningsfel är roligt. :tummenupp

Det är ett bra förslag, men då hade jag ju varit tvungen att skriva om texten. Jag ville komma billigt undan och bara ändra placeringen på några tecken. :4skrika

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Markus skrev:
Det är ett bra förslag, men då hade jag ju varit tvungen att skriva om texten. Jag ville komma billigt undan och bara ändra placeringen på några tecken. :4skrika

Det är inte alltid så enkelt...

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Har tröttnad ganska mycket på mc-donalds mat efter att ha slevat i mig för mkt sånt. Fel på beställningar kan det bli överallt pizzerior, kina krogar och korvmojar. Finns väl få ställe som man får sina grejor så snabbt som mc-donalds, inte konstigt om det blir fel någon gång.

Har aldrig blivit illa bemött på mc-donalds, tror att personalen är trevlig för att dem är underbetalda och rädda att få sparken. :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
von reisen skrev:
Fel på beställningar kan det bli överallt pizzerior, kina krogar och korvmojar. Finns väl få ställe som man får sina grejor så snabbt som mc-donalds, inte konstigt om det blir fel någon gång.

Nja, 10 sekunder efter att man sagt "utan is" så häller en normalbegåvad människa inte is i muggen. Om man beställer A+B+C, så behöver inte puckot gå tillbaks till kassan efter A och B och titta på skärmen efter B respektive C heller. Men det är skönt att det finns jobb även för nötter.

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Markus skrev:
Nja, 10 sekunder efter att man sagt "utan is" så häller en normalbegåvad människa inte is i muggen. Om man beställer A+B+C, så behöver inte puckot gå tillbaks till kassan efter A och B och titta på skärmen efter B respektive C heller. Men det är skönt att det finns jobb även för nötter.

Får väl säga som politikerna: mc-donalds speglar samhället i övrigt och det är därför fullt naturligt att hitta något dumhuve även där...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
På McDonalds jobbar nästan uteslutande fd. elever från samhäll- och naturprogrammen som antingen inte orkat studera vidare, eller inte klarat av inträdeskraven till högskolan. Det säger en del om vilka som studerar på högskolor, faktiskt...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept