Grusbuse
11.37s 199,2 Km/h
Grusbuse skrev:Gör som jag.. skit i att gå dit och ät helt enkelt!
Det är ju inte direkt nå goda burgare dom tillverkar McD
För att cittera mig själv
Last edited:
Grusbuse skrev:Gör som jag.. skit i att gå dit och ät helt enkelt!
Det är ju inte direkt nå goda burgare dom tillverkar McD
Blackninja skrev:Har stavning och intelligens något gemensamt?
Det ska vara Frasses Megaskrov.izznix skrev:Nej tacka vettja (scan)gatuköks burgare där man får cola, strips å 200g burgare för ~50 riksdaler
SM 570 RR skrev:MC skulle utrotas från sverige.
Jävla pissmat. Flottigt som fan, snabba kalorier, mängder med socker.
Nej fyfan.
Det är ju inte ens vitaminer i salladen...
geting skrev:bara en liten tanke:
personalen som jobbar där är grymt stressad, grymt underbetald och får grymt mkt skit av cheferna
tror ni verkligen dom bryr sig det minsta om folk får rätt grejer i sina påsar? hade ni jobbat arslet av er för 50spänn i timmen?
och sen varför i helvete handlar ni på MCD överhuvudtaget? sämre och äckligare mat finns överhuvudtaget inte
Miss_Orchidee skrev:stackare, jag får be om ursäkt då.... mina gäster får alldrig fel...
vill du ha en förklaring till varför det blir så ibland kan ja gärna förklara....
törnan skrev:10min senare ringer Mcds sverigechef upp från skidbacken han står i på sin semester och förklarar att alla de mindre skötsamma har fått gå hem och inte är välkommna tillbaka...
Markus skrev:Den enda jag jobbat med rånade företaget han jobbade på tillsammans med mig, efter att han fått sparken pga stölder och bedrägerier.
Markus skrev:
Tänk vad avsaknaden av kommatering kan göra, det skulle naturligtvis varit:
"...rånade företaget han jobbade på, tillsammans med mig..."
Vafan, det blir ju också fel.
/D.Yslektiker
McB skrev:Mitt förslag:
"...rånade företaget han och jag jobbade på..."
Syftningsfel är roligt.
Markus skrev:Det är ett bra förslag, men då hade jag ju varit tvungen att skriva om texten. Jag ville komma billigt undan och bara ändra placeringen på några tecken.
von reisen skrev:Fel på beställningar kan det bli överallt pizzerior, kina krogar och korvmojar. Finns väl få ställe som man får sina grejor så snabbt som mc-donalds, inte konstigt om det blir fel någon gång.
Markus skrev:Nja, 10 sekunder efter att man sagt "utan is" så häller en normalbegåvad människa inte is i muggen. Om man beställer A+B+C, så behöver inte puckot gå tillbaks till kassan efter A och B och titta på skärmen efter B respektive C heller. Men det är skönt att det finns jobb även för nötter.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|