IQ badboll på Mc D?

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Precix! Det gäller bara att vifta lite med ögonfransarna och be snällt...
Funkar alltid...:rolleyes:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Angående mängd. En gång, när jag fortfarande åt på McD, tyckte jag att jag hade betalt för, och borde få, en full pommesförpackning. Istället för att omedelbart fylla på pommesfrites för ungefär 0 kr och göra kunden nöjd erbjuder han sig att väga (!) paketet, för att visa att det minsann är "tillräckligt".

När han efter 2 minuters svärande fortfarande inte fick vågen att fungera (våg=lägg på det som skall vägas, läs av=klart) fick jag tala med nån chef.

Idiot.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
McB skrev:
Eftersom det med största sannolikhet inte arbetar några akademiker på McDonalds, så kan vi alltså dra slutsatsen att majoriteten på McDonalds i Kållered inte ens har gått ut gymnasiet, alt. misslyckats fatalt i detsamma.

Själv tog jag jobbet för att ja ville köpa mig en hoj, går i gymnasiet just nu 2:a året och ska gå ut 3:an med, planerar efter detta att gå make up utbildning + hudvårdsterapeft, högskola är inget för mig, men det beror inte på mitt jobb, säljer förövrigt glass också... :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
t-rex skrev:
Angående mängd. En gång, när jag fortfarande åt på McD, tyckte jag att jag hade betalt för, och borde få, en full pommesförpackning. Istället för att omedelbart fylla på pommesfrites för ungefär 0 kr och göra kunden nöjd erbjuder han sig att väga (!) paketet, för att visa att det minsann är "tillräckligt".

När han efter 2 minuters svärande fortfarande inte fick vågen att fungera (våg=lägg på det som skall vägas, läs av=klart) fick jag tala med nån chef.

Idiot.

Vrekligen, du har inte handlat av mig hör jag.... :)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Miss_Orchidee skrev:
Själv tog jag jobbet för att ja ville köpa mig en hoj, går i gymnasiet just nu 2:a året och ska gå ut 3:an med, planerar efter detta att gå make up utbildning + hudvårdsterapeft, högskola är inget för mig, men det beror inte på mitt jobb, säljer förövrigt glass också... :)

Då måste vi dessvärre frånta dig rösträtten och deportera dig till norrland. Är du duktig på narig hud, där finns en marknad tror jag. Glass är det nog värre med.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Markus skrev:
Nja, 10 sekunder efter att man sagt "utan is" så häller en normalbegåvad människa inte is i muggen. Om man beställer A+B+C, så behöver inte puckot gå tillbaks till kassan efter A och B och titta på skärmen efter B respektive C heller. Men det är skönt att det finns jobb även för nötter.

Detta e skitballt
Och jag vet vad jag pratar om..

Man får höra både det ena o det andra i denna tråden..

En ska bli chef för Mc donalds o en annan har fått sitt liv förstört pga påsens utformning..

Vad kan jag säga då..
Jo personligen så tycker jag att företaget som sådant suger.

Och för dem som säger annat så undrar jag om ni slickar annat med..

Angående att det blir fel ibland/alltid.
Prova o spring runt bland pipande maskiner, folk som ropar eftersom sina saker.
Dessutom hålla reda på en beställnings som ser lika dan ut som de andra 300 beställningarna du tagit emot under dagen, med undantaget för dipsåsen o plus menyn.

Ingen is tack... efter att du har gjort minst 400 med is så säger sannolikheten att det även ska vara is i Mugg 401.

Att jobba på Mc Donalds kan vem som helst göra, de e inget svårt o göra en burgare. :rolleyes:

Som jag sa tidigare denna tråden är mycket humoristisk.
Har in inte jobbat där eller på liknande innan så kan ni hoppa o skita på att ni klarar det.

Varför blir det kaos då?
Pelle som har jobbat där i 2 år o kan allt flytande blir själv i köket under en rush med kalle(som jobbat i 1 månad) alla vill ha sin mat klar o snart är kaoset ett faktum.

Problemet som jag ser det är snarare att Mc Donalds är förstort och cheferna har för feta(ha ha) löner.

Sen e de ju det att man får vänta så in i helvetes länge på maten där,
en gång fick jag vänta två gånger på min burgare i 5 min. :hihi

Ja stackare så galet det kan bli, vad gör du om du sitter på star*****hotel o får vänta 5 min på din 600kr burgare, jo du ler o tänker på vad du ska göra ikväll.

Men på McDonalds så är det lämpligast o berätta för dem att de är slöa o inkompetenta, det skyndar på det hela.

Va finns det mer o säga.. människor e människor o vissa kommer sitta med tummen i röven o fatta noll medans andra har den där den ska v, kanske samma ställe vad vet jag.?.?.

Prova följande nästa gång du beställer.
Hälsa.
Säg vad du vill ha på ett trevligt sätt.
Le
Betala
Vänta
Få dina saker
Kolla så allt stämmer
Tacka /berätta att det blivit fel (vänligt)
Le

ELLER

En big me cola
När frågan kommer om du vill ha hela menyn, svara då: Ja va fan tror du
Släng fram pengarna.
Kolla så du fått allt som du inte har, skrik då lite..
Denna metod funkar bäst :rofl

Tro det eller ej men jag tror det har ett samband med att man får rätt saker o hur man som person är o vilken utstrålning man har

:)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Santo skrev:
:D :D Den måste jag prova. Undrar om det e uppskattat :rolleyes:

Jag köpte "kebab med ris, och lingondricka" en gång, sen kom polaren efter:

"Jag tar samma som han"
"-Och dricka"
"Samma som han sade jag ju"
"-.......?.....ja, och dricka samma också eller?"
"Annars är det väl inte samma?"
"-....................................."

:hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
sharpedge skrev:
Ja, du frågade tom mig om det var en skön kväll att köra på :D

Ja du, men det gjorde jag av ren artighet...hatar egentligen att köra mc förstår du...jag gör det bara för att ingen annan gör det... :rolleyes:

säger ju att jag är snäll

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
AleX skrev:
Och jag vet vad jag pratar om..

Vad kan jag säga då..
Jo personligen så tycker jag att företaget som sådant suger.

Och för dem som säger annat så undrar jag om ni slickar annat med..

Angående att det blir fel ibland/alltid.
Prova o spring runt bland pipande maskiner, folk som ropar eftersom sina saker.
Dessutom hålla reda på en beställnings som ser lika dan ut som de andra 300 beställningarna du tagit emot under dagen, med undantaget för dipsåsen o plus menyn.

Ingen is tack... efter att du har gjort minst 400 med is så säger sannolikheten att det även ska vara is i Mugg 401.

Att jobba på Mc Donalds kan vem som helst göra, de e inget svårt o göra en burgare. :rolleyes:

Som jag sa tidigare denna tråden är mycket humoristisk.
Har in inte jobbat där eller på liknande innan så kan ni hoppa o skita på att ni klarar det.

Varför blir det kaos då?
Pelle som har jobbat där i 2 år o kan allt flytande blir själv i köket under en rush med kalle(som jobbat i 1 månad) alla vill ha sin mat klar o snart är kaoset ett faktum.

Problemet som jag ser det är snarare att Mc Donalds är förstort och cheferna har för feta(ha ha) löner.

Sen e de ju det att man får vänta så in i helvetes länge på maten där,
en gång fick jag vänta två gånger på min burgare i 5 min. :hihi

Ja stackare så galet det kan bli, vad gör du om du sitter på star*****hotel o får vänta 5 min på din 600kr burgare, jo du ler o tänker på vad du ska göra ikväll.

Men på McDonalds så är det lämpligast o berätta för dem att de är slöa o inkompetenta, det skyndar på det hela.

Va finns det mer o säga.. människor e människor o vissa kommer sitta med tummen i röven o fatta noll medans andra har den där den ska v, kanske samma ställe vad vet jag.?.?.

Prova följande nästa gång du beställer.
Hälsa.
Säg vad du vill ha på ett trevligt sätt.
Le
Betala
Vänta
Få dina saker
Kolla så allt stämmer
Tacka /berätta att det blivit fel (vänligt)
Le

ELLER

En big me cola
När frågan kommer om du vill ha hela menyn, svara då: Ja va fan tror du
Släng fram pengarna.
Kolla så du fått allt som du inte har, skrik då lite..
Denna metod funkar bäst :rofl

Tro det eller ej men jag tror det har ett samband med att man får rätt saker o hur man som person är o vilken utstrålning man har

:)

Har du jobbat där?? i så fall tycker jag att din bild verkar ganska skev, eller så utrycker du dig bara klantigt.

nu tänker jag inte yttra mig i den här tråden mer eftersom jag bara får ta all skit hela tiden och jag pallar inte det när jag är kännslig och har pms....... OK

SWEDIE stäng ner den här skit tråden SNARAST

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Miss_Orchidee skrev:

Öh... varför, så vitt jag sett har du inte fått ngn direkt skit. Om man känner sig lojal mot företaget man jobbar på och folk snackar skit om det, förstår jag att man kan ta åt sig men det e ju fortfarande inte riktat mot dig personligen.

Blev pizza idag istället, en stor fet flottpuck. Fett med gott :arsele

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
Shaggy skrev:
Får du fel i DT:n och ringer och upplyser dom om detta så skickar de uteslutande ut presentkort på en meny alternativt biobiljetter. Det går iväg mer eller mindre ett sånt "plåster på såren" varje dag från de restauranger jag varit i kontakt med.

:D Funkar även om du inte varit där överhuvudtaget :D

ha! trodde jag att man skulle få, skulle blåsa McD o säga att de gav mig fel saker, men hon ville ha reda på när, var, hur o masssa andra saker så jag sket i det...

Förresten inte konstigt de jobbar dåligt på det ställer med den jävla skitlönen.....fan pinsamt dålig lön de erbjuder

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Miss_Orchidee skrev:
Har du jobbat där?? i så fall tycker jag att din bild verkar ganska skev, eller så utrycker du dig bara klantigt.

nu tänker jag inte yttra mig i den här tråden mer eftersom jag bara får ta all skit hela tiden och jag pallar inte det när jag är kännslig och har pms....... OK

Skev bild.. du får gärna berätta vad som är skevt...
Vad är klantigt skrivit?
Berätta nu vad som tynger ditt hjärta
Hur skulle det förändra saken om jag jobbat där?

Har du fått ta skit???
Swedie snälla stäng inte tråden :)

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Santo skrev:
Det blev Kola med is, ingen el maco pommeskrydda och ingen påse att skaka pommesen i... jävla leffan!! Igår blev jag hasslad på en burgare också. :mad:

Va ska du me en påse o skaka skiten i när du inte fick nån pommeskrydda? =)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept