AleX skrev:Skev bild.. du får gärna berätta vad som är skevt...
Vad är klantigt skrivit?
Berätta nu vad som tynger ditt hjärta
Hur skulle det förändra saken om jag jobbat där?
Har du fått ta skit???
Swedie snälla stäng inte tråden
Miss_Orchidee skrev:om du hade jobbat där hade du vetat vilka regler som finns att tillgå och liknade.
AleX skrev:Berätta istället vad som jag sagt gjort eller liknande, väntar med spänning
Miss_Orchidee skrev:jag ser det som såhär, eftersom jag gillar mitt jobb trotts att det är ett jävla slit så tar jag åt mig, ävenom jag inte ska göra det, jag brukar int5e göra det men nu är det PMS som spökar.........
eisbaer skrev:Va ska du me en påse o skaka skiten i när du inte fick nån pommeskrydda? =)
AleX skrev:Som jag sa tidigare denna tråden är mycket humoristisk.
Har in inte jobbat där eller på liknande innan så kan ni hoppa o skita på att ni klarar det.
Varför blir det kaos då?
Pelle som har jobbat där i 2 år o kan allt flytande blir själv i köket under en rush med kalle(som jobbat i 1 månad) alla vill ha sin mat klar o snart är kaoset ett faktum.
Men på McDonalds så är det lämpligast o berätta för dem att de är slöa o inkompetenta, det skyndar på det hela.
Va finns det mer o säga.. människor e människor o vissa kommer sitta med tummen i röven o fatta noll medans andra har den där den ska v, kanske samma ställe vad vet jag.?.?.
Tro det eller ej men jag tror det har ett samband med att man får rätt saker o hur man som person är o vilken utstrålning man har
AleX skrev:Det är ju känslan..
som när du beställer en dry martini som enbart ska vara skakad.. o inte omrörd
AleX skrev:Hur länge hade du jobbat där?
1: Den ja.. ?Miss_Orchidee skrev:1. Det är många som får gå för att dom inte klarar att hålla pollesyn
2. Visst du har rätt!
3. Här kommer ditt problem, hade du talat om för mig att jag var slö hae jag deffenitivt inte blivit varken trevligare eller efferkivare. Jag personligen gör alltid mitt bästa eftersom jag själv vet hur dåligt det är när man får fel osv. dessutom är det inte mitt fel att det inte går så fort inne i köket, och att jag tjatar på dom hjälper bara i viss mån.
4. sånna som sitter med tummen i röven ska fanemej inte ha nått jobb, sånna bör bli lite egagerade och effektiva innan dom ger sig ut i arbetslivet.
5. TACK Du har alldeles rätt!
Miss_Orchidee skrev:jag började på 51,60 kr
sen blev det 54,70 nu är det 62, men det närmar sig en liten höjning igen nu när man blivit kalasansvarig..... antingen får dom höja min lön eller så får dom hitta en fullvärdig ersättare............Good luck till dom.....
och nu fattade jag vad du menade! Tack nu känns dagen lite bättre!
AleX skrev:en gång fick jag vänta två gånger på min burgare i 5 min.
Bikerbitch skrev:om man har pms är inte sporthoj stället att hänga på. Mitt tips är att krypa ner i sängen och sova lite, ibland måste man vila lite ifrån spammandet
Det tog tidSanto skrev:En gång var jag i Sverige två gånger
Miss_Orchidee skrev:Jag vilar aldrig... sova kan man göra i graven ( ) nej men jag är en väldigt energisk människa med massa överskottsenergi, så om jag går och lägger mig så kommer jag inte kunna sova...... kan inte ligga still i mer än 40 sekunder innan jag måste ha nått att pilla med, lite jobbigt ibland...
Bikerbitch skrev:Ursäkta min fräckhet. men det finns saker man kan pilla på tills man blir trött. bara ännu ett tips.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|