MangeH
Gudomlig sporthojare
ozeo skrev:2508340köp ett bakdäck från en cross o sätt fram så e de klart iaf..
![]()
Här ska inte köpas...
Det ska vara gratis och tillverkas själv!
ozeo skrev:2508340köp ett bakdäck från en cross o sätt fram så e de klart iaf..
![]()
Idag är inget gratis.....MangeH skrev:2509658Här ska inte köpas...
Det ska vara gratis och tillverkas själv!![]()
MangeH skrev:2506968
Behöver man limma dit någon innerslangbit ovanpå skruvskallarna och använda innerslang med eller hur har ni gjort?
Du kommer att bli tokig om du använder låsmutter..borra hålmönstret med en 2mm borr från utsidan ta sedan en insexbits i borrmaskinen o mata i alla dubbar då sitter dubben så bra i gummit att du inte behöver hålla i den om du använder grön loctite o vanlig mutter.... har provat o de funkar...MangeH skrev:2581213Jo det är det....
Har provat med innerslang o silvertejp, det håller en liten stund sedan pyser det.....brandslang med riktig cord i är melodin....Ljunghusen skrev:2581237Helt klart det bästa sättet att få de tätt utan mkt bekymmer. go for it
Lägg en skruren slang eller liknande över och tejpa med silvertejp
tede-77 skrev:2581377Har provat med innerslang o silvertejp, det håller en liten stund sedan pyser det.....brandslang med riktig cord i är melodin....![]()
Använder m6/25mm försänkt som slipas o härdas. Brickorna är olika ,20*11*1 på insidan så det blir så gott som"slätt"på insidan o 20*6*1 på utsidan....brickor us standardsortiment blir antingen för stora eller för små så att dubben vickar o nöter igenom allt på insidan...pyyyyyysAleX skrev:2393662Berätta mer , bild , pris
Det finns rejäla slangar o köpa på industrivaruhus typ Tibnor ,Ahlsell mmLjunghusen skrev:2581385Mmm dom säger det... frågan är vad man köper det??
AleX skrev:2393662Berätta mer , bild , pris
MangeH skrev:2581213Jo det är det....
Two stroke man skrev:2582338Stulet och gratis är inte samma sak!
Påståendet gäller även då stölden begås på den egna arbetsplatsen.
MangeH skrev:2590012Det var ett JÄVLA påhopp!!!
Försöker du måla upp mig som nån tjuv eller?
Anklaga ALDRIG någon när du inte vet nått![]()
Nu är du väl väldigt naiv? Man kan faktiskt fråga sin arbetsgivare om man kan få skruven. Jag har tex flertalet gånger fått grejer av min arbetsgivare när jag frågat vad jag får betala för det. Sedan är ju frågan om gärningsmannen till brottet stöld skall utses i denna tråden.Two stroke man skrev:2590431Ber om ursäkt ifall jag har fel, men det finns nog inget som är gratis här i livet... (Bortsett från stryk)
Hur har du annars fått ett par lådor med skruv, mutter och brickor gratis? Nån kompis som stulit från sin arbetsgivare och gett till dig?
tobbeviking skrev:2590546Nu är du väl väldigt naiv? Man kan faktiskt fråga sin arbetsgivare om man kan få skruven. Jag har tex flertalet gånger fått grejer av min arbetsgivare när jag frågat vad jag får betala för det. Sedan är ju frågan om gärningsmannen till brottet stöld skall utses i denna tråden.
Har man en schysst arbetsgivare och inte får prylarna gratis så brukar det resultera i ett väldigt bra pris, eller en slant i fikakassan.
//Tobbe
Jag och MangeH har inte ens i närheten av liknande nicknames.Two stroke man skrev:2590578Då ber jag om ursäkt ännu en gång.
Jag misstolkade uppenbart när du skrev gratis. Din chef ger dig det för att du sköter ditt jobb bra och han vill att du ska trivas osv. Det handlar i ditt fall om att ge och ta.Som alltid är inget gratis.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |