Status just nu: 7 stykken sponsorer!!!
1: Kris955
2: Rickar
3: Hårding
4: Christer Cederlund
5: sTf_paPs (Mikael)
6: Lena Beyron
7: Swingline
View attachment 368689
Har du (Kris) talt med Björn om dette eller er det bare spontant ? Naturligvis skal vi da støtte Björn....
FYI ... Team jakker, Pikes (Polo shirts) T-shirt og caps kan med fordel produceres her hvor jeg er (Filippinerne)
Finns det planer på att köra "stora" IOM nästa år?
Jag sponsrar gärna 1000kr för 2013.
Väntar på klartecken att Björn ställer upp innan jag pröjsar.
Är grymt imponerad!
Ska han köra vill man nog åka dit också för att uppleva spänningen på plats.
Det är bara så jefla ballt! Man blir ju löjligt stolt när man ser en svensk RR-förare (RRR) hålla stumt över Ago´s leap! :ryyysser!Från 3:09 in i filmen ser man BG på bakhjulet med rullen i botten(tror jag skall tilläggas)...fräsigt värre
http://www.youtube.com/watch?v=XmA1JMPpa14
Från 3:06 tror jag bestämt att det är BG som wheelar över Ago´s leap...
Kriss, du är välkommen att promota dina ideér om spons på Knudan på fredag.Och nu ser vi fram till sista Manx GP racet 2012: Senior (1000cc) på fredag! Ska bli kul att se om han kan förbättra sin tid en aning. tror det blir svårt med placering.
Håll ögonen öppna för ändringar grundat vädret. Jag kan tyvärr inte följa med live radio på fredag, så jag hoppas någon annan har lust att skriva en liten nyhet live för varje varv när loppet körs.
Kriss, du är välkommen att promota dina ideér om spons på Knudan på fredag.
Ringer dig i morgon, vi kanske kan koppla upp webbradion i styrelsetältet på Knudan?
Jag kan prata med styrelsen och VD:n på Knutstorp om det tekniska. Vi hörs.Hej Mikael,
Kul att du hittat den här tråden. Bra ide att informera dom andra på bandagen på Knutstorp, fredag. Jag vill inte haggla eller övertala folk. Bara ge info, och om man tycker det är skoj och vill bidraga med 1000 kr så är det ok. Som sagt vore kul om vi kunde fixa en del av Björns reskostnad nästa år.
Live race radio fredag, Senior 1000cc racet: Mitt danska mobil internet är inte optimalt på Knutstorp. Så om du hjälper med att skaffa svensk internet/PC på Knutstorp (kanske 3G/4G) så är vi halvvägs. Jag kan ta med extra högtalare, osv. Jag jobbar till kl 16 imorgon torsdag. Får jag inte tag på dig så ring min danska mobil. Vore kul om vi kunde följa Manx GP Senior loppet live medan vi har bandag.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|