Ni som avser att besöka vinterns stora svenska MC-mässa som i år går av stapeln i Älvsjö, Stockholm 22-25 januari 2015, är mer än varmt välkomna att titta förbi mig i monter AG:55 där Nordgren Racing kommer att husera.
Jag kommer att finnas på plats under mässans alla 4 dagar för att berätta om Isle of Man i allmänhet, men framförallt med fokus på landsvägsracingen och min egen satsning mot TT våren 2015 så klart. Alla som kan tänkas vilja veta mer om denna sägenomspunna ö, i allt från rena turisttips till mer racingspecifika funderingar, är därför som sagt mer än varmt välkomna att titta förbi montern för en stunds umgänge.
Ni är dessutom många som vid det här lagt haft vänligheten att sälla er till BG-racing-supporterskaran och för att på något sätt försöka ge något tillbaka har jag och BG-teamet bestämt följande: Alla som dyker upp i Nordgren Racing-montern under MC-mässan iförda ett BG-racing-plagg bjuder vi på gratis kaffe och kaka! Dels för att en koffeinkick kan behövas under en lång mässdag, men framförallt för att vi hoppas att alla ni som delar Isle of Man-intresset med oss, ska få en mötesplats där ni har möjlighet att stöta på varandra för en stunds språkande. Givetvis tar vi med lite supporterprylar till mässan också om nu någon skulle komma på att man vill komplettera sortimentet...
View attachment 415117
Håll utkik efter mässans gulaste monter, AG:55 Nordgren Racing
På återhörande!
/Björn
Syns på mässan på Lördag, tackar på förhand för kaffet
va AG;55, Säg till att dom måste byta namn på hallen, så det blir BG;55 istället.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|