oops164
Smed
Tack Micke för info.
MD gjorde en BG och kraschade in i en annans redan kraschade hoj. Han rapporteras ha kommit ut ur ambulansen haltandes.
Måste berätta en rolig händelse som hände för några dagar sen. Jag träffade ett par engelsmän i 70 årsåldern på mc-semester som kört vilse, de skulle till Scandic Hotel i Helsingborg och hade nu kört fram och tillbaka på E6 några gånger utan att hitta rätt.
Spontant frågade jag dem varför de inte var på "ön" för att titta på tävlingarna och fick ett lika snabbt svar tillbaka; nej, i år valde vi att köra runt i Europa. Den ene av männen pekade på den andre som stod några meter bort.. hans bror, sa han, vann Manx GP 1969-70 nånting och en av våra bästa vänner har vunnit TT 6 gånger.
Sen kan ni ju gissa vad vi pratade om en god stund Nu vet de varifall allt om Bjoorrrn Gunnaarsson och de önskar fast and safe racing för resten av tävlingarna.
Inte slut med det..som tack för att jag visade dem rätt väg till hotellet fick jag en IoM tischa i storlek M så nu ska jag påbörja en juice-diet
Silja lär nog kunna leta rätt på de gamla vinnarna.. Han som vann Manx ska heta Steele och deras vän heter Williams el Williamson.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|