Fick en SMS-avi för nån timme sedan. Känns som den 24:e idag
Jag fick två! Alltså känns det som den 48:e idag!
Fick en SMS-avi för nån timme sedan. Känns som den 24:e idag
Skickas tischan från Westins i Kungsbacka?
Idag fick jag en påminnelse från DHL i lådan där det står att paketet ligger kvar till 2017-05-08
#JaghatarPostNord!
japp den kommer ifrån oss på westin's vi hatar inte Postnord vi vägrar att använda dem.
skicka ett mail till mig med ditt namn så kollar jag vad som gått fel.
Postnord är inte inblandade i era tischor, hade de varit de så hade det varit omvänt.. 1 som fått paket och 149 som inte fått paket
Hoppas att det löser sig med Daniels hjälp Ryddarn. Om inte så får du höra av dig på nytt så ska jag se till så att kompensera dig för poststrulet om det visar sig att tröjan inte kommer till rätta.De är bara inblandade då de delar ut pappersavin, eller rättare sagt inte delar ut den.
DHL verkar ju skött sig
...
Hoppas att det löser sig med Daniels hjälp Ryddarn. Om inte så får du höra av dig på nytt så ska jag se till så att kompensera dig för poststrulet om det visar sig att tröjan inte kommer till rätta.
På återhörande!
/Björn
Såklart surt när proppen gick när det gäller elhojen. Samtidigt minskar ju risken för överslag och volt om du inte kör den. När kulorna strömmar in skall du se att du får styrning till rätt serie i en parallellklass där du får lagom motstånd. Ladda batterierna nu så din kapacitans är på topp lagom till urladdningen på Ön. När BG rör sig står blixten stilla!
BG:
Du skall inte kompensera Ryddarn! Du behöver varenda penning till IoM. Om PostNord/DHL inte tar sitt ansvar så tycker jag att vi gör som vi brukar på det här forumet: Vi startar en insamling! Det som blir över går till BG:s rejskassa.
Igår den 9:e fick jag ett brev att jag hade ett paket att hämta på DHL's utlämningsställe. När jag kommer dit säger damen att det skickades tillbaka den 8:e !!?? När jag spårar mitt paket står det att jag har fått två sms från dem. Jag är tämligen säker på att jag inte uppgav något tel.nr när jag beställde tröjan. Ska även ha blivit aviserad en gång tidigare står det, och det har jag definitivt inte blivit. Ringde DHL, men efter 20 min i kö gav jag upp. Det är ju jävligt märkligt att man får en påminnelse dagen efter paketet har sänts tillbaka. Faaan ska ta Post Nord.
Watts up guys!. Här tror jag att ni förväntar er en total urladdning av dåliga elskämt från min sida, el ler hur?
Jag har dock gjort den fasanfulla upptäckten att jag inte får någon kontakt med den delen av min hjärna som genererar alla dåliga ordvitsar, jag har masserat mina tinningar med Voltaren, men inte ens det har hjälpt.
Jag hoppas dock att det är en isolerad händelse,men ni får tyvärr klara er utan skämt från min sida.
Jag tycker att Peters inlägg var lysande.
Tråkigt att det inte blev något TT Zero men tiden var nog för knapp för att ro i hamn ett sådant stort projekt.
Hoppas att grabbarna bakom projektet får en nytändning och får fram en hoj till 2018.
Syns på Ön
Du kompenserar mig bäst genom att köra om några extra hojar
Jaws. För en oinvigd, hur gör man för att skicka ett pm till dig ?? Jag försökte att skicka ett medd till dig i natt, men vet inte om det gick fram.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|