krokodilen73
Ny medlem
Vart är detta Matthias? Hur tjock is?
Ser mysigt ut, båda filmerna!!
Mvh Christer
Mvh Christer
Vart är detta Matthias? Hur tjock is?
Mvh Christer
Oj jävlar det va en bit bort, hyrde ni stuga eller?
Mvh Christer
Dra ihop ett gäng och kom och prova en träningstävling i Gimo, mellan Uppsala och östhammar på lördag, samling vid ca 10.00, Finns två banor plogade, även plogning mellan heaten, Fri åkning före och efter, Info på www.isbana-backe.seIdag va vi ute på sjön och fick till en otrolig bana, fan något av det roligaste jag någonsin kört på bara lite lätt puder på 22cm tjock is. 3,3km lång i en otroligt go kombination av kurvor inkl en hårnål och nästan 140km/h i toppfart. Att kasta och bryta hojen från sida till sida i 120km/h med rullen stumt är fan helt otroligt gôtt. Skulle precis åka ham efter videokameran. Upplagt för åka på lördag och då ,,,,,ridå. Vem dyker upp då om inte gnällgubbe med hästgård brevid sjön. Suck Otrevlig va han också så vi var ju bara tvungna att tala om för han att han vart minst lika dum i huvet som han tyckte att vi var... . Men visst kan man förstå synpunkten. Vi får väl överge banan och ta nästa sjö i besittning. Detta är första gången vi fått negativa synpunkter på isåkat. (förutom lite smågnälliga rykten då)
Mvh Christer
Det där såg ju perfekt ut Olle! Men nu är väl banorna översnöade, vi har fått nästan 40 cm snö här hos oss. Hur ser det ut hos dig?Banorna jag gjorde i ordning igår kväll:
KTM'en fixade just och pass farterna
Det där såg ju perfekt ut Olle! Men nu är väl banorna översnöade, vi har fått nästan 40 cm snö här hos oss. Hur ser det ut hos dig?
Det ser jag fram emot!Japp, kan inte ploga i helgen heller så, men det blir samma banor plogade när jag väl kan he mig ut
Idag va vi ute på sjön och fick till en otrolig bana, fan något av det roligaste jag någonsin kört på bara lite lätt puder på 22cm tjock is. 3,3km lång i en otroligt go kombination av kurvor inkl en hårnål och nästan 140km/h i toppfart. Att kasta och bryta hojen från sida till sida i 120km/h med rullen stumt är fan helt otroligt gôtt. Skulle precis åka ham efter videokameran. Upplagt för åka på lördag och då ,,,,,ridå. Vem dyker upp då om inte gnällgubbe med hästgård brevid sjön. Suck Otrevlig va han också så vi var ju bara tvungna att tala om för han att han vart minst lika dum i huvet som han tyckte att vi var... . Men visst kan man förstå synpunkten. Vi får väl överge banan och ta nästa sjö i besittning. Detta är första gången vi fått negativa synpunkter på isåkat. (förutom lite smågnälliga rykten då)
Mvh Christer
Jepp gôtt som fan förutom att Hasse häst lacka ur typ!!
Mvh Christer
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |