njelger
Guest
Jag kan inte heller idag.
Skulle ju va tråkigt att skita i det! Jag ska ut och åka iaf! Tänkte ta en sväng förbi lund o kika om det blir nå action där! Alla som vill kan ju komma dit istället vid 18.30! Så flyttar vi för den här gången! Så palla dig dit istället Bl@ck
Får se om min hoj hinner bli klar, annars kanske jag dyker upp med min blåa polo
Blir de någon repa idag ? I så fall vart bär de av och hur länga är de tänkt å köra ? Vill gärna hänga med å kanske har jag barnavakt fram till 2000 iaf ?
Det verkar vara en hel del som inte kan komma just den här tisdagen! Därför skrev jag tidigare idag att vi hoppar Majas just den här gången! Däremot tänkte jag åka till lunda o se om det händer någonting där! Kom dit istället, tror Bl@ck kommer om hojen blir klar o eventuellt övriga som läst tråden! Kan man hälsa också
Blir det Majas eller Lunda ?
Majas Gatukök ligger i Vinsta industriområde
Där Krossgatan når Lövstavägen, lätt att se
Det verkar vara en hel del som inte kan komma just den här tisdagen! Därför skrev jag tidigare idag att vi hoppar Majas just den här gången! Däremot tänkte jag åka till lunda o se om det händer någonting där! Kom dit istället, tror Bl@ck kommer om hojen blir klar o eventuellt övriga som läst tråden! Kan man hälsa också
klart vi ska samåka!! Enda jag tänkte på är att det skulle va skönt att hinna hem o käka innan man åker dit! Säg att man kanske kommer dit till kl 19 ? Hur låter det för övriga, putte, vad sägs?
Ja de finns korvstånd där och jag och sonen brukar glida förbi Donken vid Aoutleten/IKEA inna vi kör in till banan ! och sen inte att förglömma de börjar skymma redan vid 1930 tiden bara så du vet ! Vi siktar iaf på Donken / IKEA kanske 1730 käka sen vidare in ??
jo det skymmer tidigt, sant! glömde bort det... Men jag satsar från jobbet, försöker åka så tidigt som möjligt! Ser ifall jag hinner till donken runt 17.30! Annars syns vi inne på området!
Du förresten, han som provkörde din hoj idag! Som, vad jag förstog, ägt en R1, va de bl@ck??
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |