Järfälla/Skälby

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Skulle ju va tråkigt att skita i det! Jag ska ut och åka iaf! Tänkte ta en sväng förbi lund o kika om det blir nå action där! Alla som vill kan ju komma dit istället vid 18.30! Så flyttar vi för den här gången! :) Så palla dig dit istället Bl@ck :tummenupp

Får se om min hoj hinner bli klar, annars kanske jag dyker upp med min blåa polo :D :tummenupp

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Yes, från och med nu är det bara att ösa ner tråden med loggaförslag! bilder texter osv! Dessa kommer noga att granskas av mig o Bl@ck... :yoparty

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Åkning

Blir de någon repa idag ? I så fall vart bär de av och hur länga är de tänkt å köra ? Vill gärna hänga med å kanske har jag barnavakt fram till 2000 iaf ?

:tummenupp :D

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Blir de någon repa idag ? I så fall vart bär de av och hur länga är de tänkt å köra ? Vill gärna hänga med å kanske har jag barnavakt fram till 2000 iaf ?

:tummenupp :D

Det verkar vara en hel del som inte kan komma just den här tisdagen! Därför skrev jag tidigare idag att vi hoppar Majas just den här gången! Däremot tänkte jag åka till lunda o se om det händer någonting där! Kom dit istället, tror Bl@ck kommer om hojen blir klar o eventuellt övriga som läst tråden! :) Kan man hälsa också :tummenupp

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Det verkar vara en hel del som inte kan komma just den här tisdagen! Därför skrev jag tidigare idag att vi hoppar Majas just den här gången! Däremot tänkte jag åka till lunda o se om det händer någonting där! Kom dit istället, tror Bl@ck kommer om hojen blir klar o eventuellt övriga som läst tråden! :) Kan man hälsa också :tummenupp

Ja de kan bli lagom Lunda nästgårds för mej ! Då Kan du tala om var Majas ligger oxså !

syns där runt 18 1830 :D

tomasni

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Hoj
TDM 900A '08
Blir det Majas eller Lunda ?

Majas Gatukök ligger i Vinsta industriområde
Där Krossgatan når Lövstavägen, lätt att se

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Blir det Majas eller Lunda ?

Majas Gatukök ligger i Vinsta industriområde
Där Krossgatan når Lövstavägen, lätt att se

Som jag förstått så blir det Lunda :tummenupp
Min hoj blev inte klar idag, men jag dyker troligt upp en snabbis med bilen :)

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Lunda

Tjena Grabbar Kul å Träffa er där uppe och jag har ett förslag till i morron Barkarby ! Efter som att vi alla bor i närområdet så kanske vi kan sluta upp och åka tillsammans dit vore trevligt ! !

Hör av er när ni kommer hem.....var tyvärr tvungen att åka 1930 för att möta min son de gick fint !

Vi hörs !:tummenupp :D
PuttePk:tummenupp

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Fick en del som var fel till hojen så det blev inget åka för mig. Bara jag får rätt växelpinnefäste så är jag i matchen igen.

//Dafe

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
klart vi ska samåka!! :tummenupp Enda jag tänkte på är att det skulle va skönt att hinna hem o käka innan man åker dit! Säg att man kanske kommer dit till kl 19 ? Hur låter det för övriga, putte, vad sägs?

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Barkarby i morron !

klart vi ska samåka!! :tummenupp Enda jag tänkte på är att det skulle va skönt att hinna hem o käka innan man åker dit! Säg att man kanske kommer dit till kl 19 ? Hur låter det för övriga, putte, vad sägs?

Ja de finns korvstånd där och jag och sonen brukar glida förbi Donken vid Aoutleten/IKEA inna vi kör in till banan ! och sen inte att förglömma de börjar skymma redan vid 1930 tiden bara så du vet ! Vi siktar iaf på Donken / IKEA kanske 1730 käka sen vidare in ??

:D

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Ja de finns korvstånd där och jag och sonen brukar glida förbi Donken vid Aoutleten/IKEA inna vi kör in till banan ! och sen inte att förglömma de börjar skymma redan vid 1930 tiden bara så du vet ! Vi siktar iaf på Donken / IKEA kanske 1730 käka sen vidare in ??

:D

jo det skymmer tidigt, sant! glömde bort det... Men jag satsar från jobbet, försöker åka så tidigt som möjligt! Ser ifall jag hinner till donken runt 17.30! Annars syns vi inne på området! :tummenupp

Du förresten, han som provkörde din hoj idag! Som, vad jag förstog, ägt en R1, va de bl@ck?? :confused:

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
jo det skymmer tidigt, sant! glömde bort det... Men jag satsar från jobbet, försöker åka så tidigt som möjligt! Ser ifall jag hinner till donken runt 17.30! Annars syns vi inne på området! :tummenupp

Du förresten, han som provkörde din hoj idag! Som, vad jag förstog, ägt en R1, va de bl@ck?? :confused:

Vet inte vad han har för smeknamn här på Nätet :D Varför undrar du ?
:D Hör i morron ! Har du tillgång till nätet på Jobbet så syns vi där :)'

Natt :D :tummenupp

kimp

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Bandit 600
Kul å ses idag :tummenupp Får se om/när jag kommer imorrn, beror lite på när jag kommer ifrån!

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...