Järfälla/Skälby

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar
Borde fan ha nån träffpunkt likt skogis eller brostugan! T ex bakon Net on Nets lagerbutik där vid guzzi center! Typ på tisdagar runt kl 20.30 :yoparty

Det är ju inte direkt långt till Lunda för lek o bus på tisdagar... men visst, lite efter hos net on net strax innan stängningsdags... då hinner man köpa SD kort också :va

Nicson

Already Gone
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Letar
Jobbar i Järfälla i närheten av NetOnNet, så det blir en hel del åkande där och gamla vägen mot Kungsängen via Kallhäll och Stäket =)

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Jakobsberg här med! Det här är ju ett utmärkt tillfälle att fråga om någon har en vinterförfaringsplats att hyra ut, inga krav så länge det är fyra vägger med ett tak och typ 2-3kvm. PMa.

Jag kan eventuellt ha ett litet utrymme men det är högst osäkert. Har precis flyttat o försöker få ordning på grejerna innan vintern. Men om det dyker upp en liten ruta så PMar jag! :tummenupp

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Spånga/ sundby/ Järfälla

Tjenare !

Jag bor i sundby/spånga å kör runt en del i Järfälla oxså !

Svart FZ6-S / Leovince Slipon :)

:tummenupp :D

biker-bandit

www.banditmovie.org
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
Hayabusa 2008, Suzuki B-King
Ni som bor i skälby, hässelby, vällingby trakterna måste väl sova med ett öga öppet och ett laddat hagel gevär för att få ha era bågar kvar?

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
eyy!! Fördomsgrabben nr1!! Läs statistiken så får du se :fakta Ligger inte alls illa till!!

Precis... Har bott i Vällingby i 6 år och dessförinnan i Järfälla i ex antal år, har inte haft några problem.

Bus finns överallt, man får vara glad så länge man får vara ifred :fakta

talented

Alv på motard
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
2006, Yamaha xt660x
Tjena. Bor i Vällingby..

Det var nån som letade vinterförvaring.. Missade att citera, men jag kan eventuellt ordna några kvadrat i Blackeberg. Ska kolla möjligheterna!

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Såld GSX-R
Skälby :)

Apropå bus!
Jag höll på att bli av med min fina hoj förra sommaren!! Hoppade högt av alarmet på skivbromslåset sent en lördagskväll, sprang till fönstret och såg två siluetter springa iväg.
Året innan var det en tjejkompis som blev av med sin hoj i Kälvesta. Den var inlåst i garage med skivbromslås och kedja :S...

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar

Apropå bus!
Jag höll på att bli av med min fina hoj förra sommaren!! Hoppade högt av alarmet på skivbromslåset sent en lördagskväll, sprang till fönstret och såg två siluetter springa iväg.
Året innan var det en tjejkompis som blev av med sin hoj i Kälvesta. Den var inlåst i garage med skivbromslås och kedja :S...

Aj då! Jag flyttade till Kälvesta i höstas... dags att uppgradera lås och larm nu då.

Vill dom sno en hoj så gör dom det iofs, dom riktiga tjuvarna stoppar väl så gott som inget annat än mänsklig bevakning (videobevakning över parkeringen kanske kan vara en bra ide också...).

CrazyJoe

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2008
Hoj
GSXR 750 -98 KTM SX250 -03
Kallhäll bor jag i och tycker en bra träff platts skulle vara donken i stäket.. :tummenupp

Last edited:

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Lunda

Gör de de vore kul å hälsa lite ! Svart FZ6-S lit moddad !
Har förmodligen med mej Lill grabben om jag nu hinner...Hoppas

Kanske syns !:D

Tänkte glida förbi lunda o se om de händer nått! Hälsa lite på skälbyåkarna:D

Hej !! De är förjävligt ! ! Hoppas du får ha den ifred....Bor själv i Sundby och har få ha pärlan ifred ! Men å andra sidan ligger jag Nästan med ena ögat öppet med Hagelsprutan garanterat Laddad !

:):D :tummenupp

Apropå bus!

Last edited:

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Kallhäll bor jag i och tycker en bra träff platts skulle vara donken i stäket.. :tummenupp

Ja men precis! Asså jag skulle tycka de skulle va kul o träffa dom som ändå åker omkring här! :) Har dock nån slags förkärlek till vägsträckan bakom NetonNet men stäket donken funkar också! Skulle va skoj :tummenupp

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...