Järfälla/Skälby

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Källvesta

Tjenare ! Välkommen till Källvesta ! :)

De var inte långt ifrån att du fick påhällsning av ett flygplan nyligen va ? På nästa exakt samma ställs som 1976 då de krachade ett mitt i bostadsområdet......aj aj aj

PuttePk:va

Det är ju inte direkt långt till Lunda för lek o bus på tisdagar... men visst, lite efter hos net on net strax innan stängningsdags... då hinner man köpa SD kort också :va

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600

De var inte långt ifrån att du fick påhällsning av ett flygplan nyligen va ? På nästa exakt samma ställs som 1976 då de krachade ett mitt i bostadsområdet......aj aj aj

Ja det va ruskigt nära nu igen! Händer sådär a 30 år i Vinsta :p haha...

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar

Tjena! Tack!

Den ökända "Kälvesta Airport" är ingen flygplats man besöker frivilligt...

Ungarna brukar ju ofta leka i skogspartierna runt omkring inklusive mina egna barn, så visst är man lite skeptisk till Bromma nu... men om det är ett plan vart 30 år eller så är nog inte risken särskillt stor.

MCE (http://www.mce.se/) verkar ju vara en trevlig klubb -- kanske är en naturlig träffpunkt för folk som söker lekkamrater i närområdet... har själv funderat på det men det har inte blivit av... Någon här som är med och har positiva saker att säga? Är det för långsamt tempo för att en med sporthoj vill delta eller är dom för farliga?

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR
team kibbitzen har sitt näste i skällby och det består av massa tokiga potatisar.......................... :arsele :arsele :arsele

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
team kibbitzen har sitt näste i skällby och det består av massa tokiga potatisar.......................... :arsele :arsele :arsele

Kibbitzen, är det nå galet potatissnack :D När är ni ute o åker eller så? Skulle va kul o svänga förbio hälsa lite! Speciellt om ni nu håller till ute i järfälla då :tuttar

njelger

Guest
Tjena! Tack!

Den ökända "Kälvesta Airport" är ingen flygplats man besöker frivilligt...

Ungarna brukar ju ofta leka i skogspartierna runt omkring inklusive mina egna barn, så visst är man lite skeptisk till Bromma nu...

Ehhh, Du visste om flygplatsen när du flyttade va? :confused:

Vargasisarocker

Barnslig
Gick med
12 Nov 2007
Hoj
KTM Duke 2
vällingby här, ser du något grönt som låter som ett tyskt bombplan då är det jag. Finns väl lunda industriområde där folk leker lite en gång per vecka eller så, lite osäker på det.

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Lunda +

Tja Sundby/Spånga här :D Hör du en Kamakaze med avgas smällar på en svart FZ6 med Leovice slippon så ere bara jag :tummenupp !

Skaru till Lunda i kväll å titta lite ?
PuttePk

vällingby här, ser du något grönt som låter som ett tyskt bombplan då är det jag. Finns väl lunda industriområde där folk leker lite en gång per vecka eller så, lite osäker på det.

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Tänkte åka till lunda o se om de finns nå folk där. Jag har träning kl 20 så jag kommer väl va där vid kl 19 iaf.. :näsblod

Hässelby!
Självklara mötesplatsen för oss är ju såklart Majas Grill längst med lövstavägen ;)

HAHAHAHA!!!! fy fan va klockrent! :D :D :D :D
Det va där jag tog mitt mc.kort också, med kung Ernst till hjälp!!
Men det skulle ju va så coolt o dra hojträffar vid majas! :yoparty

Ja e på!!!!

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Viksjö bor jag och Bambi i...

MCE som tidigare nämnts har rätt många krompråmar men är ett trevligt gäng... Medelåldern ligger nog ganska högt dock...

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ingen =(
Jakobsberg dock bara 2 veckor till, om det är någon som bor på månads/vecko och intresserad av garage så PM:a så får du lite info.

Tudde

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2003
Hoj
såld :/
kallhäll här.. hojlös å jävlig e man å inte nog med det man ser Matti Tepsa's surburk på parkeringen varje dag med, så man blocket surfar hårt nu. ;)

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
kallhäll här.. hojlös å jävlig e man å inte nog med det man ser Matti Tepsa's surburk på parkeringen varje dag med, så man blocket surfar hårt nu. ;)

Jaha ja, bor han i Kallhäll? En er-5a dyker snart upp på blocket till överkomligt pris om du är intresserad ;)

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...