Oush vad hojabstinensen är jobbig, just nu ligger alla fritidsintressen på is.
Med en 2½åring och en 1åring så är man hyfsat sysselsatt - och pank!
Bor i kälvesta men hojlös!
Vällingby!
Var detta du?
Fick ingen chans att säga hej i alla fall...
Ljug inte nu, Råckstaslummen är inte Vällingby.....
Tänkte åka till lunda o se om de finns nå folk där. Jag har träning kl 20 så jag kommer väl va där vid kl 19 iaf..
HAHAHAHA!!!! fy fan va klockrent!
Det va där jag tog mitt mc.kort också, med kung Ernst till hjälp!!
Men det skulle ju va så coolt o dra hojträffar vid majas!
Ja e på!!!!
...Vet du att Ernst FORTFARANDE är aktiv som utbildare???? Han är över 70 bast nu!
Även jag har kört för honom - 1989.... (jodå, man börjar bli farbror.... )
--------------------------------------------------------------------------------
1 MJL
2 Tired
3 Bl@ck
4 PuttePk (under förutsättning jag är barnfri)
5 Nimitz
6 SvHenke
7 Dafe
8 Nicson
9
10
Och ernst jobbar för Framtidens Trafikskola, inte spånga! Dock nära
Ljug inte nu, Råckstaslummen är inte Vällingby.....
Ok, då vet jag! Jag tog mitt hojkort på Spånga 1985.. Växte upp i Spånga Nälsta
Ja de gjorde jag med ! Tog mitt 850711 i Spånga Då är vi samma årskull kanske /Och uppväxst i Spånga / Källvestavägen / Då hette den Hässelbyvägen tror jag ! Gläntan & Gläntan kiosken sprang man å handlade godis
Körde en Zundapp 50 på den tiden
Klockrent ! Jag var net till Spånga Motor gård innan den revs...viss vra de typ mittemot Spånga IP / Mittemot Statoil ? eller är jag fel ute....var iaf ner dit på den tiden man åkte Epataktor ! De var tider de oj oj oj
Jag är års modell -66 själv då ?
PuttePk
Nice! Ja så är det säkert. Men vad hette den barske äldre mc-läraren? Tror det var han med fru som drev körskolan.
Mitt föräldrahem låg på Storvretsvägen i Nälsta, delade ut tidningar i hela nejden för att finansiera min första kawatrippel. Sedan var det Spånga motorgård till det bittra slutet. Där byggde jag två hojar.
Spelade fotboll för Spånga IS i ett år för att prova på hur det var med bollsport. Det sög Så på Gläntan har jag lubbat runt några ggr!
Nu jävlar ramlar slanten ner...bättre sent än aldrig ! Hur funkar nya swingen ??
Vi har suttit å snackas skit ett par gånger i Waxsolm efter Onsdags körningarna och Donken Seavegen om inte jag tar helt fel ?? förra sesången alltså Har för mej att du hade beställt en ny swing till HD ??
rätta mej om jag har fel ?
PuttePk
Ja de gjorde jag med ! Tog mitt 850711 i Spånga Då är vi samma årskull kanske /Och uppväxst i Spånga / Källvestavägen / Då hette den Hässelbyvägen tror jag ! Gläntan & Gläntan kiosken sprang man å handlade godis
Körde en Zundapp 50 på den tiden
Kälvestavägen etc är mina trakter me Fast mer åt björnflokevägen och björnbodaskolan osv.
Kälvestavägen etc är mina trakter me Fast mer åt björnflokevägen och björnbodaskolan osv.
kul kul ! Bor du kvar i Nälsta / Spånga ? Jag bor borta vid Sundbyskolan där grabben går i skolan. Hoppas de blir av med en köning som verkar vara i planeringsstadiet Västerort / Järfäll som nämts i tråden ! Men ser jag dej så ska jag Tuta som fan å vinka göra vången "med risk för att klota" så kanske vi kan heja på varann !
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |