Spånga
Fy fan de där sitter kvar på Näthinnan ! Skulle inte förvåna mej om jag står där tillsammans med min Mor och bror....vi väcktes oxså av smällen å mamma som då arbetade på ST:Görans sjukhus kastade in oss bar i bilen å åkte efter katastrofbilarna dit upp....Usch....Piloten måste ha siktat !! Hade halva min klass i dom kvarteren där :-/
Vilket minne Å nästan samma sak i sommar....oj oj
Kälvesta är fint! Väckte dock länge obehagliga minnen hos mig. Jag var 10 år när ett av Linjeflygs plan kraschade på Ängsullsvägen 1977, vi ungar såg den svarta rökpelaren och det vart alldeles tyst bland de vuxna minns jag.
22 pers dog har jag för mig.
Ja jag hänger gärna med på en körning om jag har tid. Jag bor i stan sedan många år. Tillbaks till min fars uppväxtkvarter. Men hade jag familj och barn skulle jag lätt kunna tänka mig att göra ett återtåg till Nälsta Spånga.
Fy fan de där sitter kvar på Näthinnan ! Skulle inte förvåna mej om jag står där tillsammans med min Mor och bror....vi väcktes oxså av smällen å mamma som då arbetade på ST:Görans sjukhus kastade in oss bar i bilen å åkte efter katastrofbilarna dit upp....Usch....Piloten måste ha siktat !! Hade halva min klass i dom kvarteren där :-/
Vilket minne Å nästan samma sak i sommar....oj oj