HeLMeT
The New Improved Version
Jaha ja, bor han i Kallhäll? En er-5a dyker snart upp på blocket till överkomligt pris om du är intresserad
Å mitt Åskäss ligger redan ute, bara att slå till...
Jaha ja, bor han i Kallhäll? En er-5a dyker snart upp på blocket till överkomligt pris om du är intresserad
Tjena! Tack!
MCE (http://www.mce.se/) verkar ju vara en trevlig klubb -- kanske är en naturlig träffpunkt för folk som söker lekkamrater i närområdet... har själv funderat på det men det har inte blivit av... Någon här som är med och har positiva saker att säga? Är det för långsamt tempo för att en med sporthoj vill delta eller är dom för farliga?
Kom ner och hälsa på oss vettja!
Vi har månadsmöte varje första måndag i månaden i Kåken på Snutenvägen 1, kl.19 och framåt. Drick upp vårt kaffe och visa oss hojen (eller annat )!
...och NEJ - MCE består knappt alls av kromade gynekologstolar. Det är en blandning av sport- och grushojar med inslag av en och två åka-långt-moppar.
Med tanke på att klubben har funnits i 40 år, och det är ett antal medlemmar som fortfarande envist biter sig fast, så har medelåldern åkt upp med åren. Sant!
Men..... Om fler dyker upp i vår EGEN kåk och hjälper mig att komma med lite nytt blod, nya idéer, galna upptåg, galna vinteraktiviteter, fler kvällskörningar, fester (!!!), så har vi möjlighet att bygga vidare och utveckla en klubb för framtiden som vi som bor i Västerort kan fortsätta vara svin-stolta över.
Jag kommer att vara på Barkarby ikväll om någon vill säga hej eller ställa frågor. Leta efter en kopparfärgad Busa med en mystisk person i Arlen Ness ställ. Ska försöka ställa mig lite stategiskt i närheten av starten, om det går. Det kommer att vara ett antal till där från klubben också vet jag.
Helt klart (enligt denna tråd) så bor det en massa sköna lirare i området, så varför inte nyttja klubben som samlingsplats?!?!?!?
Om ni tittar på bilderna på hemsidan - ja, jag är en "naken kock"......
HAHAHAHA!!!! fy fan va klockrent!
Det va där jag tog mitt mc.kort också, med kung Ernst till hjälp!!
Men det skulle ju va så coolt o dra hojträffar vid majas!
Ja e på!!!!
HEHE vi får ta o ordna upp det där.
Tycker vi får sprida ordet, för att va lite internationell, och skrapa ihop ett gäng. Men har man Majas som mötesplats så måste man fan bilda klubb också typ :
- Allting på MC
- Maja Riders
- MBB (Maja Burger Boys)
Om man samlade ett gäng är det ju fullt genomförbart! Vi gör såhär så får man en överblick!
Vilka är intresserade av att köra lite med startpunkt Majas:
1 MJL
2 Tired
3
4
5
6
7
8
9
10
Så måste vi få in mer namnförslag också
Jag kommer att vara på Barkarby ikväll om någon vill säga hej eller ställa frågor. Leta efter en kopparfärgad Busa med en mystisk person i Arlen Ness ställ. Ska försöka ställa mig lite stategiskt i närheten av starten, om det går. Det kommer att vara ett antal till där från klubben också vet jag.
Vilken dag och tid snackar vi om ! Har missat de ?
1 MJL
2 Tired
3 Bl@ck
4 Modde
5 Nimitz
6
7
8
9
10
--------------------------------------------------------------------------------
1 MJL
2 Tired
3 Bl@ck
4 PuttePk (under förutsättning jag är barnfri)
5 Nimitz
6 SvHenke
7 Dafe
8
9
10
Jag är på.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |