Järfälla/Skälby

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Måste klämma in en fråga till njelger, är det du som körde duken igår? Svår o koppla utan bilder ;)

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Fan va synd att jag missade träffen :-/ Hat tyvärr varit sjuk sedan i Lördag men de känns bättre idag...:tummenupp tog en lite tepa nu på ef ! När blir nästa träff ? Jäkligt sugen att sticka ut en sväng nu ! Någon som vill göra sällskap ?

Ja Jörgens och Hand HD Äger kan man säga !

Modde

KLUBBLÖS
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
en svart fågel
sweet att det blev så mång =)

Väder prognoserna ser ju inte allt för lockande ut så känns svårt att bara hitta ett datum rakt upp och ner... men vilka dagar passar folket bäst?

njelger

Guest
Är det dåligt väder kan vi träffas i mitt garage. Alla tar med sig ett verktyg så sätter vi ihop nånting från 80-talet ;)

OP

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
KTM 950 SMR
Intressant tråd, såg den först nu. Jag är gärna med om det blir fler turer. Bor i viksjö för övrigt

Slappskinnet

Medlem
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
Hojlös för tillfället
Jag instämmer med alla andra att det var supernice att träffas:tummenupp
Jag hänger gärna på om det blir körningar.

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Ja en samåkning måste vi ju göra inom snar framtid...
Ser ju ut att bli bra väder dagarna framöver :)

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Men vad säger ni om att försöka träffas på tisdagar, hur känns det för inblandade? Det blir det enklaste sättet när det är så pass många som är sugna på att åka me. Då slipper man strulet med datum hit och dit respektive vem det passar och ej, ser det som den enklaste vägen! :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Men vad säger ni om att försöka träffas på tisdagar, hur känns det för inblandade? Det blir det enklaste sättet när det är så pass många som är sugna på att åka me. Då slipper man strulet med datum hit och dit respektive vem det passar och ej, ser det som den enklaste vägen! :)

Tisdagar är en bra dag ty då är det rätt rent på hojevenemang. Det är bara veteranhojsträffen vid Järva samt stuntandet vid lunda man har att välja på då. och till såna ställen kan vi ju styra på våra irrfärder!

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar
Tisdagar är en bra dag ty då är det rätt rent på hojevenemang. Det är bara veteranhojsträffen vid Järva samt stuntandet vid lunda man har att välja på då. och till såna ställen kan vi ju styra på våra irrfärder!

Håller inte med - antingen är det stunt i Lunda eller cross på Barkarby, så just tisdagkvällar funkar inte för mig i alla fall. Alla andra veckodagar är bättre, även om onsdagar brukar vara lite åka på Barkarby eller med något glatt gäng.

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Bor i Viksjö men har biken i Kungsängen. Men ni kanske inte vill ha en gammal tant med er på körningarna?:va (njelger kan gå i god för mig!:)

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...