Jävla idioter... nackskott

its play time

Clutch it up or die trying!!
Gick med
17 Aug 2006
Ort
helsingborg
Hoj
ducati 900ss
Man ser ju inte ens om polisen gör det med flit eller inte. Det enda man hör är ett däckskrik, sen när kameran filmar åt polisbilens håll igen står den mitt i vägen. Dem kan ju ha försökt bromsat eller köra iväg så dom inte skulle få motorcykeln rakt in i bilen? Sen tycker jag det är jävligt pantat att några av killarna börjar sparka på en polisbil. Man kan väl agera normalt istället och i så fall anmäla dem.

Väldigt oturlig olycka, som tyvärr händer när man tar för givet att allmänna vägar är racingbanor där ingen annan trafik kör. Sen måste man ju fatta att alla trafikanter inte ser och hör allt, speciellt inte motorcyklar som kommer i hög fart.

kanske dax att du lämnar in ditt körkort och går i pension:hördu
 

its play time

Clutch it up or die trying!!
Gick med
17 Aug 2006
Ort
helsingborg
Hoj
ducati 900ss
haha man kan ju tro att det här är nån sorts gangster träff med alla inlägg om hur ni skulle "spöa" och "kissa på dem":dummer, jag håller till viss del med er bilen står helt klart stilla vid krocken så nog försökte han stoppa mc'n alltid men att fjanta sig me att tro att ni skulle ge er på poliserna är ju rent barnsligt och skulle antagligen bara göra så att ni joinar dom på kåken.

Tyvärr så låter jag nu som en tjatkärring:tummenner och ber om ursäkt för det men jag är nyss fyllda 17 och är mer mogen än en del av er:p

du är ju bara barnet då ju och inte vet hur livet går till. vet du vad en polis är finns det där uppe
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
en vanlig mc olycka, vad är problemet?

och all snack om nackskott, mörda poliser hit och dit bla bla bla kom igen, räck upp handen den som tror att polisen medvetet ville bli påkörd av mc'n. eller kanske mc killen medvetet körde på snutbilen för att impa?

och ALL fakta ligger inte heller på bordet antar jag utan bara massa spekulationer. spekulationer suger.

använd skallen till att tänka med, inte bara dra på hjälmen...

 

LimpZ

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2006
Ort
Arvidsjaur
Hoj
ingen just nu
du är ju bara barnet då ju och inte vet hur livet går till. vet du vad en polis är finns det där uppe

jag har ju faktiskat hunnit va med om en del ändå:rock och ja jag vet vad en snut är och faktiskt så har vi några här uppe tro det eller ej, men deras hobby är tyvärr att följa efter alla som har fordon på 2 hjul:mad:
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
jag har ju faktiskat hunnit va med om en del ändå:rock och ja jag vet vad en snut är och faktiskt så har vi några här uppe tro det eller ej, men deras hobby är tyvärr att följa efter alla som har fordon på 2 hjul:mad:

är inte de alla snutars våtadröm?
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Är det oklart om han körde ut med flit? :va :confused: Vadå tror du bilen har ett eget liv eller? Jag vet inte hur det är där denna filmen är gjord men i sverige måste man gasa i en bil för den ska röra sig framåt. :tummenupp

tro mig...folk ser inte allt i trafiken...

har gjort precis samma sak som hoj-åkaren gjorde i somras...tror inte att idioten körde ut med flit..

skillnad på att inte se sig.... för och mosa ner folk med flit...

och JA det gör rejält ont att köra tvärstopp in i en bil...

snuten hade fullt sjå att stoppa lillebrorsan från att nacka idioten som mosade ner mig...

förstår honom ioch försig då de körde hjärt och lung-räddning för fulla muggar för att hålla mig vid liv!!

Kan du bara ge fan i att tro att du är du är nått! :corn

puss!!

Jag har inte sakt att jag ska Döda nån, bara gett de fett med stryk:huvet
och polis nr:2 var ju medbrottsling :D :D :D därför måsta han också få lite smällar. Men du får titta lite till på den videon så kanske du förstår mer.

Mvh /en mycket snäll kille

visst fan gjorde snuten fel...men sen tror jag inte för en sekund att det var meningen att meja ner hojen..dock förbannat klantigt att försöka stoppa den/köra ut...
 
Last edited:

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Ajaj, ont!

Heter det inte NakcsKåt här på SH förresten? :va
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
tro mig...folk ser inte allt i trafiken...

har gjort precis samma sak som hoj-åkaren gjorde i somras...tror inte att idioten körde ut med flit..

skillnad på att inte se sig.... för och mosa ner folk med flit...

och JA det gör rejält ont att köra tvärstopp in i en bil...

snuten hade fullt sjå att stoppa lillebrorsan från att nacka idioten som mosade ner mig...

förstår honom ioch försig då de körde hjärt och lung-räddning för fulla muggar för att hålla mig vid liv!!





puss!!



visst fan gjorde snuten fel...men sen tror jag inte för en sekund att det var meningen att meja ner hojen..dock förbannat klantigt att försöka stoppa den/köra ut...

Jag ska nog vara tyst nu!
Annars kanske du kastar din "polis papper" på mig *ont*
 

Sgt Liberia

Guest
Dom fick ju stopp på dåren. Bra jobbat!

Han kanske skulle ha hållit en lägre hastighet som gjorde att han hade haft en bromsträcka på mindre än 2 km??

Han tyckte nog att han var rätt sval när han gasade runt där och impade. Men det kostar att ligga på topp.
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Fight crime no matter what? Han fick nog sin polisbricka i ett Cornflakespaket...
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
en vanlig mc olycka, vad är problemet?

och all snack om nackskott, mörda poliser hit och dit bla bla bla kom igen, räck upp handen den som tror att polisen medvetet ville bli påkörd av mc'n. eller kanske mc killen medvetet körde på snutbilen för att impa?

och ALL fakta ligger inte heller på bordet antar jag utan bara massa spekulationer. spekulationer suger.

använd skallen till att tänka med, inte bara dra på hjälmen...

Många olyckor sker just genom tankelöshet. Polisen gjorde ett misstag genom att köra ut så där, och man får stå för vad man gör. Som han tydligen fick göra.

Även om det inte var hans "tanke" att stoppa mc:n så där, så var det ju just det som hände.

Sicken jävla idiot alltså. Jag hade reagerat som de andra i filmen. Många rusade ju till mc förarn, bara onödigt att alla sticker dit. Bättre att klungan får ut sina aggressioner:tummenupp

Så som polisen gjorde gör man bara inte.
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Dom fick ju stopp på dåren. Bra jobbat!

Han kanske skulle ha hållit en lägre hastighet som gjorde att han hade haft en bromsträcka på mindre än 2 km??

Han tyckte nog att han var rätt sval när han gasade runt där och impade. Men det kostar att ligga på topp.

Är du på riktigt :confused:
 

Braxen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Norrköping
Hoj
RD125twin
Nivån i denna tråd är skrämmande likt den som ibland går att hitta i liknande trådar på zatzy.
Vad är det för fel på er egentligen?
 

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Ort
Norrköping
Hoj
SXV 550 -06
Vad är det första du gör när du ser din kompis klota? Ja precis! Du springer ju såklart till han som han körde på och slår honom lite?:confused: Jag hade ju sprungit till min kompis direkt! När han är i ambulansen, då fan skulle polisen få fan...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top