Jävla idioter... nackskott

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Även om polisen var en riktig idiot för att köra ut för att blockera, så var det väl knappast bra uppförande av övriga som körde MCs? Som jag ser det var det ju han som gjorde en grupptrycks-wheelie, sen gasar polisen ut för att stoppa i tron om MC-åkare kan stanna på en femöring. MCn hade inte en chans att hinna stanna i tid.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Även om polisen var en riktig idiot för att köra ut för att blockera, så var det väl knappast bra uppförande av övriga som körde MCs? Som jag ser det var det ju han som gjorde en grupptrycks-wheelie, sen gasar polisen ut för att stoppa i tron om MC-åkare kan stanna på en femöring. MCn hade inte en chans att hinna stanna i tid.

Jag tror knappast du hade resonerat som du gör nu om det hade vart någon av dina kompisar...

"grabbar sluta bli arga nu! Polisen försökte döda honom för att han körde lite på bakhjulet! Men vafan, sånt händer ju"
 

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Det såg väl alla att han hade full kontroll på sin bakhjulskörning, att bromsarna inte tog är ju knappast förarens fel........
 

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750
Om det är med flit, så hade man ju lätt lynchat dom snutarna. Utan att tveka, jag hade lätt kunnat ta en kula på kuppen.

Att offra sitt eget liv för att få mörda poliserna som ställde sig ivägen... det är tung metall.

Skulle nog påstå att du är sporthoj.com:s hårdaste medlem.

:yoparty :yoparty :yoparty
 

sandstream

Guest
Jo, polisen var säkert jättesugen på att få hojen i sidan av sin egen bil :rolleyes:
 

Gurlie

Medlen
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Haninge
Hoj
En för var stund
Att säga att man skulle kissa på dem o "ta en kula" osv är bara larvigt.

Kan däremot säga att jag nog inte skulle tveka att dra en fot igenom bilrutan eller något sådant, blir så jävla förbannad utav sånthär.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
2740989 Jag tror knappast du hade resonerat som du gör nu om det hade vart någon av dina kompisar...

"grabbar sluta bli arga nu! Polisen försökte döda honom för att han körde lite på bakhjulet! Men vafan, sånt händer ju"
Jag skulle reagerar som på videon och börjat hutta med armarna. Men att döda polisen osv? Lägg ner. Då är man inte bättre själv.
 

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Falkenberg
Hoj
Hojlös
Det är ju svårt att veta vad polisen tänkte, jag tolkar det som att han bara skulle lämna platsen och missbedömde den hojen som kommer blåsandes i ytterfältet. Eller så var det ett misslyckat försök att stoppa hojarna, en av de två motorcyklisterna stannar ju faktiskt innan polisbilen.

En trafikolycka, sådana kan ju faktiskt inträffa..

Hur som helst så tror jag inte att någon VILL ha en sporthoj i baksätet.
 
Last edited:

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Ute i skogen
Hoj
Ktm 300 -13
Jävligt fult gjort av polisen att köra ut så.
Men mc körde för fort, annas hade han hunnit stanna,

som vissa säger : man ska inte köra snabbare än man hinner stanna. kunde ju varit ett barn som sprang över vägen.:rolleyes:
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
vaffan e de bara jag som inte kan kolla?:va

står att man måste logga in lr rega sej å skit. å de orkar man ju inte:tungan
 

Erka

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Härnösand
Hoj
Snart en GSX-R 750
Man ser ju inte ens om polisen gör det med flit eller inte. Det enda man hör är ett däckskrik, sen när kameran filmar åt polisbilens håll igen står den mitt i vägen. Dem kan ju ha försökt bromsat eller köra iväg så dom inte skulle få motorcykeln rakt in i bilen? Sen tycker jag det är jävligt pantat att några av killarna börjar sparka på en polisbil. Man kan väl agera normalt istället och i så fall anmäla dem.

Väldigt oturlig olycka, som tyvärr händer när man tar för givet att allmänna vägar är racingbanor där ingen annan trafik kör. Sen måste man ju fatta att alla trafikanter inte ser och hör allt, speciellt inte motorcyklar som kommer i hög fart.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top