#6 Limpan
Snabb, men ändå lite långsam...
nog fan stoppade/blockerade han MC'n
Ok, men med flit
nog fan stoppade/blockerade han MC'n
hur hade ni reagerat om det hänt här i sverige å ni var närvarande?va hade ni gjort å inte gjort?
Om det är med flit, så hade man ju lätt lynchat dom snutarna. Utan att tveka, jag hade lätt kunnat ta en kula på kuppen.
Även om polisen var en riktig idiot för att köra ut för att blockera, så var det väl knappast bra uppförande av övriga som körde MCs? Som jag ser det var det ju han som gjorde en grupptrycks-wheelie, sen gasar polisen ut för att stoppa i tron om MC-åkare kan stanna på en femöring. MCn hade inte en chans att hinna stanna i tid.
Fan vad du är tuff bakom ditt tangentbord.
Om det är med flit, så hade man ju lätt lynchat dom snutarna. Utan att tveka, jag hade lätt kunnat ta en kula på kuppen.
Att offra sitt eget liv för att få mörda poliserna som ställde sig ivägen... det är tung metall.
Skulle nog påstå att du är sporthoj.com:s hårdaste medlem.
Jag skulle reagerar som på videon och börjat hutta med armarna. Men att döda polisen osv? Lägg ner. Då är man inte bättre själv.2740989Jag tror knappast du hade resonerat som du gör nu om det hade vart någon av dina kompisar...
"grabbar sluta bli arga nu! Polisen försökte döda honom för att han körde lite på bakhjulet! Men vafan, sånt händer ju"
Går det inte å ordna en annan länk. Så man slipper sign up..
Att säga att man skulle kissa på dem o "ta en kula" osv är bara larvigt.
Kan däremot säga att jag nog inte skulle tveka att dra en fot igenom bilrutan eller något sådant, blir så jävla förbannad utav sånthär.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|