Jävla pack!!

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
korpe skrev:
HEHE!!! tack tack för det korvgubbe och du jag vet att jag är en ambassadör och geni du behöver inte tjata om det så fort jag skriver ett inlägg :)

Ä jag vet vem du är så sluta jiddra :arsele

Jobbar som väktar på nätterna och när jag skulle stänga en bensinstation, så kom de ett gäng romer precis när jag skulle stänga. Och började tjafsa utan för butiken medans kvinnorna med kjol gick in i butiken, varför ville dom villse leda mej för? är alltid på min vakt när romer kommer in i en butik (tyvär men så är de) :6surkart
 

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Ort
S-vall
Hoj
.
Min fd hamnade mitt i ett knivslgsmål då han såg en zigenare ta plåboken av en onykter kille... Så visst är vissa felande helt klart. Men jag har även exempel där motsatsen bevisas..En kille jobbar som socionom åt kommunen i Gävle tex,,han är rom och han hjälper andra romer att komma in på rätt bana i livet. Så visst finns det andra också.

Men jag håller med..som väktare blir man utsatt för dessa ständigt. (och invandrare i allmänhet.)
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
En bekant berättade till mig för hon äger en kiosk. Också hade det kommit in mor och son i hennes affär och handlat, och utan att kiosk-ägeren hade märkt något så hade det naturligtvis trillat ner en godispåse i sonens fickor också hade dem gått ut för att dem har handlat klart.

Så kommer dem tillbaka och mamman sur som bara den och ger kiosk-ägaren godispåsen igen. Jag tycker bara detta bevisar en vis del att ungarna tror dem får göra vad som helst för mamma och visa upp det för henne och få en lapp på huvudet.. som tur är så var det ju snällt av mamman och gå tillbaka med godiset ju.