Pacman
Gudomlig sporthojare
twang skrev:Som butiksägare har du rätt att avisa vem du vill ut ur butiken
Säg inte varför du avisar dom, då kan du bli anmäld.
Man har dessutom rätt att gripa någon på bar gärning för stöld.
twang skrev:Som butiksägare har du rätt att avisa vem du vill ut ur butiken
Säg inte varför du avisar dom, då kan du bli anmäld.
PacMan skrev:Man har dessutom rätt att gripa någon på bar gärning för stöld.
korpe skrev:japp jobbiga är dom iaf!!!! PACK!!!!
korvgubbe skrev:Nämen se, en ambassadör för den intellektuella eliten tittade in! trevligt!
Blackninja skrev:Titta vem som pratar
korvgubbe skrev:Du kanske tycker att det var ett givande inlägg efter en fyra sidor lång diskussion... Argument har stötts och blötts och då tycker du att: "jobbiga är dom iaf, PACK" är ett retoriskt genidrag? Särskilt som det är korpes enda inlägg i hela diskussionen...
Blackninja skrev:Men alla vet vad man menar med pack, bara du som alltid skall ifrågasätta det. Det finns mycket av människor som skor sig på andra, det kanske inte bara är deras fel men de är iallafall pack och många av dem kan säkerligen hitta en annan utväg än att stjäla och ta bidrag.
Klart att de som haft dåliga erfarenheter med dessa männsikor är förbannade på dem och detta med all rätt.
korvgubbe skrev:Jag ifrågasätter det när det är befogat... som när det används på en folkgrupp snarare än på de värdelösa individer som gjort en massa skit...
Hörde precis något om att en viss grupp i sverige var mindre benägna att sjukskriva sig och ta ut sjukbidrag än en annan grupp.. hrm.. kanske var en del av det där "packet" du pratar om..
korvgubbe skrev:Du kanske tycker att det var ett givande inlägg efter en fyra sidor lång diskussion... Argument har stötts och blötts och då tycker du att: "jobbiga är dom iaf, PACK" är ett retoriskt genidrag? Särskilt som det är korpes enda inlägg i hela diskussionen...
ja, dig rår man inte på i första tagetkorpe skrev:HEHE!!! tack tack för det korvgubbe och du jag vet att jag är en ambassadör och geni du behöver inte tjata om det så fort jag skriver ett inlägg
Blackninja skrev:Asså, ordet pack är som andra öknamn, de passar in på mer än just en specifik grupp. Om jag kallar en bög för lax är han inte en fisk liksom...
sgtpepper skrev:Det är klart att du får, men att tillhöra en etnisk grupp innebär inte automatiskt att man är "bedrägligt".
"Hallå där din jävla <insert valfri gruppering>, eftersom du tillhör <insert valfri gruppering> så är du dömd till ett liv där du automatiskt räknas som bedräglig och därför ska du få på käften".
<insert valfri gruppering> = t.ex 20-åriga högeranarkister från Huddinge eller annat valfritt pack.
NinjaJimmy skrev:men håll med om att majoriteten av zigenarna är just "bedrägliga"?! Statistiken ljuger inte.
korvgubbe skrev:Min poäng är att det är arbetslösa, fattiga utan socailt skyddsnät som är överrepresenterade oavsett ursprung.
korvgubbe skrev:Folk som inte komme rin i sammhället, inte får jobb och inte har ordentliga sociala skyddsnät är överrepsresenterade i brottstatistiken...
Sen kan man säga att invandrare är väldigt överrepresenterade i denna grupp..
80% av alla invandrarungdommar delar rum med syskon och/eller föräldrar
20% av svenska gör detsamma...
När dessutom invandrare mest umgås med varandra förstår jag att de föredrar att vara ute än sitta med föräldrarna och kompisarna..
Jag och mina polare var alltid hos den av oss där man slapp sitta i samma rum som en massa vuxna..
Om ingen i gänget hade haft ett sånt rum hade vi nog troligen varit ute...
korvgubbe skrev:Diskussionen i den här tråden har ju blivit som den blivit för att ordet pack användes som det gjorde..
Hade han sagt att det varit tre idioter inne som stal och sen kallat dem för pack hade ingen brytt sig och heller inte jag.. Det är när han börjar ta med deras etniska tillhörighet som jag anser att han är ute och cyklar..
Tjuvar = Pack
Zigenare och tjuvar kan jag inte sätta likamedstecken mellan oavsett hur överesenterade de är i brottstatistiken.. Inte föränn 100% av zigenarna/romerna är dömda för stöld.. så enkelt är det i min värld. vet inte hur det är i din..
McRae skrev:Jag och min pappa har en elaffär i Malmö..
För tillfället jobbade jag ensam och fick givetvis besök av tre zigenarkärringar..
Och efter dom gått fattades en massa grejor, som jag VET var där innan.
Blir så jävla förbannad!!
Synd att man inte kan göra som killen som har jourbutiken på hörnan, han är jugge, han ber dom dra åt helvete så fort dom kommer in genom dörren..
Men nej.. då blir man anmäld!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |