jönköpingsbor!!! åka sig lite 10-12 september

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Emmi: Läs R-smurfens inlägg igen. Söndagen är en trött dag, dvs FEST på lördag!!!! :D

/Freppa
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Mille Diablo skrev:
Va! Ska ni ha FEST eller? :fyllisar

Va va va e man bjuden?

Med lite tur kommer jag kunna ta gixxern ner till gränna. har jag lite otur så kommer jag få åka ner på Ghostrider hojen(Boldóren).
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Qwerty förresten, fick du in en 1100-motor i ditt vrak? eller har du bytt hoj...byggde du en 7-eleven?
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
RAVESMURF skrev:
Qwerty förresten, fick du in en 1100-motor i ditt vrak? eller har du bytt hoj...byggde du en 7-eleven?

Håller på med en 7/12a :tungan Jo då den går och allt sitter saknar bara ett par fuggar så kan jag ta den till gränna. Lånade först oljekylds Rs38or så han gick som ett skott. Nu när hans älsklig blivit snodd så ville han ju självklart ha fuggarna åter. Lånade igår ett par CV40 men dom går inte in i mellan ram och motor(är ju lite tight). Så nu letar jag förgasare igen, ska se om jag kan låna både 34or och 36or för att försöka få in största möjliga. Så hellst skulle jag behöva komma över ett par Rs 36or eller 38or(har köpes annonser ute), för hur kul är det att behöva slänga dit 34mm vaccum. Så vet du någon som sitter och trycker på ett par Rs gasare så är det bara att höra av sig(för dom passar). Behöver även filter men det tänkte jag köpa, fast hur kul är det att köpa filter till ett par 34or om dom inte sedan passar på ett par Rs36/38or.
 

raulis

Pol med Qwerty
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Lapplands Väsby
Hoj
*Gixxer 1000 kraschad o såld*
Tjohoo! Har lärt mig slanga med en Bob Cat idag...inte för att det har med det här samtalsämnet att göra, men men :banana
En vecka kvar nu and count down...
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Nu är det första dan på sista veckan innan helgen som är den där helgen som hela gränna kommer prata om i flera år!!!!

HÅLL I ER!!!! BEHOLD GRÄNNA!!!!! FÖR NU KOMMER VIIIII!!!!! :banana


Sen ska vi leta reda på en fontän oxo
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Japp nu är det bara 4dagar kvar att hitta ett par förgasare. Och sen måste man ju hinna justera in dom lite skapligt, fast det tar ju bara någon eftermiddag eller så. Hip hip 4 dagar and counting.


Kul Gpx att du hittade in i tråden. Fixa bränslekran? Det kan man ju göra på plats
 

Bifogat

  • 2003_0906_215000AA.JPG
    2003_0906_215000AA.JPG
    66.9 KB · Visningar: 37
  • 2003_0906_220857AA.JPG
    2003_0906_220857AA.JPG
    68.3 KB · Visningar: 39

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Fylle mek är ju nästan ett krav på OGT man kan ju inte åka gammel gixxer utan att meka.

Edit fasiken jag lyckas inte få upp bilden när Feppa mekar och Isbjörnen står med bågfilen vid Freppas megastora blinkers
 
Last edited:

raulis

Pol med Qwerty
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Lapplands Väsby
Hoj
*Gixxer 1000 kraschad o såld*
Hmm, blir det fontänbad i år så är det väl lika bra att ta med sig Gore Tex stället eller... :)
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Iår ska jag alltså bli frånåkt? Fan... jävla motardjävel... får türbokonvertera tills lördagens tur...

Vilken tid vill ni att vi kommer och underhåller er?

//jaG
 

raulis

Pol med Qwerty
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Lapplands Väsby
Hoj
*Gixxer 1000 kraschad o såld*
Zeb_Macahan skrev:
Iår ska jag alltså bli frånåkt? Fan... jävla motardjävel... får türbokonvertera tills lördagens tur...

Vilken tid vill ni att vi kommer och underhåller er?

//jaG
Men du har väl kvar Gixxern?
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Zeb_Macahan skrev:
Iår ska jag alltså bli frånåkt? Fan... jävla motardjävel... får türbokonvertera tills lördagens tur...

Vilken tid vill ni att vi kommer och underhåller er?

//jaG

Vet inte men vid en 13 lär vi nog vara vakna och skapligt nycktra. Bli ifrånåkt???? Hallå jag är ju me :kocko
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
HMM:::... vi kanske borde sätta upp en tid för lördagsåkat redan nu, för annars kan det väl bli svårt för alla stackars jönköpingare att sätta ihop nåt...brukar bli lite folk om man hastar ihop saker och ting....

förslag? tid? plats är ju givet....Utanför John Bauer hotel där vid den stora parkeringen, eller hur? ( för den hittar jag till )
någorlunda hyfsad tid helst, man vill ju åka så mkt som möjligt innan dan tar slut....inte före 10.00 och inte efter 12.30.....11.00 kanske?

Nu sitter jag och förvirrar mig själv med alla tider....kan nån hjälpa mig? :banana
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top