jönköpingsbor!!! åka sig lite 10-12 september

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lite här o lite där
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Qwerty skrev:
Du kan inte missa gränna och sedan hamnen. Om inte annat spara mitt nr och ring om du blir osäker på vägen. Jag sitter ju på hojen men jag kollar av telefonen vid varje pit stop.

Gränna hittar jag till ska inte va några beskymmer :tummenupp
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
:banana Bra, då får du visa vägen :lol

Vi samlas kl.13.00 vid shell-macken i alby för avfärd mot spännande upptäckter.....kommer åka en konstig lite kringelikrok, plocka upp ytterligare 2pers. i katrineholm..vilket innebär alltså att vi blir ytterligare en till person, men det e bara å garva...han har med sig liggunderlag och ligger på golvet...om inte annat kan han dela säng med Qwerty som verkar vara på G....hahahaha.....

Nu börjar jag längta på allvar till att åka...Det är så nära nu...

Sen vore det skitkul om han som jag fick låna hojen av för 2 år sen va med...Då jag fick låna nån honda 600, kan det varit en cbr? kommer inte ihåg, men Tack åter en gång till den killen....

SES SNART!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RAVESMURF skrev:
Sen vore det skitkul om han som jag fick låna hojen av för 2 år sen va med...Då jag fick låna nån honda 600, kan det varit en cbr? kommer inte ihåg, men Tack åter en gång till den killen....

SES SNART!
Maverics tjej va det som lånade ut sin Hynda 600.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
GSXR1100R skrev:
Maverics tjej va det som lånade ut sin Hynda 600.

En tjej hoj som den dagen för två år sedan blev kärringkörd :rofl :rofl :rofl

Vi syns snart(för er som vill mobba mej för min mjäk körning)
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Qvisling, vad gör du i den här tråden??? Du får inte vara här!!! Du ska ju inte med....RAUS SCHNELL!!!! MUHAHAHAHA


ps. Det finns fortfarande tid att ändra sig ds.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RAVESMURF skrev:
Qvisling, vad gör du i den här tråden??? Du får inte vara här!!! Du ska ju inte med....RAUS SCHNELL!!!! MUHAHAHAHA


ps. Det finns fortfarande tid att ändra sig ds.
Hoppas att det snöar hela helgen :mad:
 

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lite här o lite där
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
RAVESMURF skrev:
:banana Bra, då får du visa vägen :lol

Vi samlas kl.13.00 vid shell-macken i alby för avfärd mot spännande upptäckter.....kommer åka en konstig lite kringelikrok, plocka upp ytterligare 2pers. i katrineholm..vilket innebär alltså att vi blir ytterligare en till person, men det e bara å garva...han har med sig liggunderlag och ligger på golvet...om inte annat kan han dela säng med Qwerty som verkar vara på G....hahahaha.....


SES SNART!

Tror inte vi åker samma väg, jag åker Hjo-Jönköping-Gränna. Hur dags tror ni att ni är på plats ungefär? Nu är det dags att meka gammelgixxer :banana
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Vi tror vi är där till 17:00. Blir ju lite omvägar på vägen ner. Tror vi sa att vi käkar gemensamt nere i gränna.
 

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lite här o lite där
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Qwerty skrev:
Vi tror vi är där till 17:00. Blir ju lite omvägar på vägen ner. Tror vi sa att vi käkar gemensamt nere i gränna.

Okej. Ser mörkt ut för mig att ta mig till Gränna fick åt helsike fel grejer till Suckan. Startar hon nu imorgon eller fredag, så kommer jag med en tank från gammal Kawasaki som sitter med spännband på suckan :D
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Gpx skrev:
Gör jag ochså, hade kunna tagit Kawwan men den saknar topplock, måst lösa detta imorgon :gnissla

Vadå hoppas??? Man ska dit till varje pris. Fick dit mina sk luftfilter igår, ute och tog en provrepa för att se bestyckningen, lite snål på fullt pådrag men helt ok vid 110körning. Största problemet är att han går skit dåligt på mellanvarv, tvekar och jäklas med mej. Men men jag har ju hela kvällen och natten på mej att få ordning på den :) Lika så för dej, du har ju hela kvällen och natten på dej.
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Enda giltiga ursäkten att inte komma på OGT träff i Gränna är om man just har blivit påkörd av vänstersvängande bilister och går på tunga droger, typ Ketogan/morfin osv. Och då är man en skitstövel som inte delar med sig av grejerna :)D)
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Freppa skrev:
Enda giltiga ursäkten att inte komma på OGT träff i Gränna är om man just har blivit påkörd av vänstersvängande bilister och går på tunga droger, typ Ketogan/morfin osv. Och då är man en skitstövel som inte delar med sig av grejerna :)D)

Vet inte om jag anser att den ursäkten var giltig förra året. Du kunde väll tagit bilen ner för att dela med dej av pillren och ditt sällskap.

Taskigt fall om en bil kör rakt över vägen och man smäller :rolleyes: Jobbigt att köra ner då.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Freppa skrev:
Enda giltiga ursäkten att inte komma på OGT träff i Gränna är om man just har blivit påkörd av vänstersvängande bilister och går på tunga droger, typ Ketogan/morfin osv. Och då är man en skitstövel som inte delar med sig av grejerna :)D)
Samt att tävla i RR
 

raulis

Pol med Qwerty
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Lapplands Väsby
Hoj
*Gixxer 1000 kraschad o såld*
Fan vad kul det ska bli att få höra lite skönsång ur gixxermanualen av Freppa.
Vi saknade det i fjol :hihi
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top