Fy satan vilken jävla hoj!!! Hade inte sett de tidigare filmerna förrän nu...
Det roliga med det hela är att jag för ca 15 min sen såg wild hogs för första ggn. Det är gubbar(!) Klarar väl knappt av att dra en trabant...
Men det här... ... ... sjukt! Synd bara att man såg den först halv 2 på natten så man inte kan vrida på högre volym! Jag vill se mera!!!
förresten... vi får nog snacka med någon moderator om detta... får man lägga ut porrfilmer här på SH?!
EDIT: Filmteknisk feedback (något vinklad).
Bra kamerajobb! Roligt med olika vinklar. Dock känns det som att du bara filmar det som ska filmas om man säger så, väldigt basic. Hoppas att du förstår vad jag menar. Zoomen tycker jag att du sköter bra. Dock vore det lite mer tilltalande om du kanske sänker kameran något.
Redigeringen kan förbättras. Till att börja med kan du byta program. Jag sitter och försöker lära mig Sony Vegas 7 som verkar rätt bra. Där kan du bland annat leka med lite olika filter och hastigheter för att få en lite annorlunda stil på filmen. Lek, lek och åter lek. Det lär man sig mycket på (iaf om man är på riktig amatörnivå som jag själv). Det går att göra stora förändringar med små medel.
Hoppas du inte tar det som klagomål då jag tycker att filmen är bra!
Inlägget är säkert rörigt då jag har varit vaken i ca 22 timmar... jobba helgövertid är ingen höjdare...