Ja, min hoj är också stulen

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Än en gång är det bevisat att man borde köra GS550E-82 istället för Gixxer 1000-03. Mellan 11.00 och 14.00 idag 31/8 så försvann min hoj från Heleneborgsgatan 44 på Södermalm i Stockholm. Fatta så jävla iskallt av personerna att ta den mitt på dagen på öppen gata, nästan så att man blir imponerad av kylan. Är glad att jag inte fick syn på dem, eftersom jag har rätt mycket verktyg på mig om dagarna så skulle man nog försöka ingripa, och är man så kall att man plockar en hoj mitt på dagen i stan så är man nog inte främmande för att använda vapen och våld heller. Så nu står väl min älskling nerskruvad i något garage och undrar varför inte pappa kommer och hämtar honom. Gissningsvis är det någon som har klotat sin hoj utan vagnskada eller någon som har klotat sin tävlingshoj som behöver delar.
Hittar ni nån regskylt med nummer TOY 664 i nått garage så är det min, sitter det en blå/vit hoj monterad på skylten så är det också min förmodligen. Jag har inte ens hunnit bli arg, det har varit telefon till polis och försäkringsbolag och vänner ända sen jag plockade upp min tappade haka från gatan, men jag kan nog inte sova så gott inatt heller, till skillnad från individerna som stal världens finaste Gixxer för de sover nog utan problem.

Farväl min älskling, jag kommer aldrig glömma dig, hoppas att du förstår att jag inte önskade det här.

Bifogat

• Garagebilder 042 liten.JPG
    Garagebilder 042 liten.JPG
    119.9 KB · Visningar: 442

FredrikS

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
R1 -00
Asså fan vad det har stulits hojar i år då.

Finns inget annat att säga än att jag lider med dig. Hoppas du får ut alla pengar utan problem.

Jävla idioter är det enda man kan säga och man får hoppas att dom åker dit!

Håll ögon öppna och :kulspruta

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Lider med dig!

Ville bara lägga ett tröstande ord...
Stackarn. Hoppas dom jävlarna åker dit på kåken och får nåt uppkört! Vilka jävla as! :mad:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jamen va fan..

Jaja..snart höst iallafall, fast du är väl inte den som ställer av så fort tempen går under +20.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Det var inte roligt på nåt sätt. Synd på en så jäkla fin hoj. Hoppas att den antingen kommer tillrätta alternativt att försäkringsbolaget inte krånglar för mycket.

gladh

MikkE

Guest
Swedie skrev:
fakk! Min stals oxå mitt på ljusa dagen 20 m ifrån mig!
:3freak say what!

Oljekyld: Fasiken va drygt. hoppas att allt kommer att grejja sig. Synd på så fin hoj

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Fan vad trist :( Lider med dig :( F*n ta allt pack som inte fattar innebörden av mitt och ditt :mad:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
MikkE skrev:
:3freak say what!

Oljekyld: Fasiken va drygt. hoppas att allt kommer att grejja sig. Synd på så fin hoj
min 98 R1 alltså... ingen av de nya hojarna! Då skulle jag gå bärsäkragång!
R1an stals utanför fönstret där jag satt på kurs. Muppen bröt upp styrlåset, rullade hojen nerför gatan o startade o stack iväg...

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
FAAAN..... inte din åxå..... :huvet

nu får dom fan ge sig.... är det inte nån här på sporthoj som har ett tyst larm med GPS funktion?

så vi kan "plantera" en hoj och låta dom sno den? sen följer man efter och .........tja?

det känns så just nu ialf...

hoppas att allt ordnar sig smidigt Per!

// Svarten

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Tjuvar är ett jävla pack.

Har hört att en del resonerar som så att det aldrig drabbar någon förutom försäkringsbolagen.

De tjuvarna borde förklaras fredlösa.

Hoppas du får snabb och fullgod ersättning så att du hinner köra innan säsongen är slut!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...