OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Än en gång är det bevisat att man borde köra GS550E-82 istället för Gixxer 1000-03. Mellan 11.00 och 14.00 idag 31/8 så försvann min hoj från Heleneborgsgatan 44 på Södermalm i Stockholm. Fatta så jävla iskallt av personerna att ta den mitt på dagen på öppen gata, nästan så att man blir imponerad av kylan. Är glad att jag inte fick syn på dem, eftersom jag har rätt mycket verktyg på mig om dagarna så skulle man nog försöka ingripa, och är man så kall att man plockar en hoj mitt på dagen i stan så är man nog inte främmande för att använda vapen och våld heller. Så nu står väl min älskling nerskruvad i något garage och undrar varför inte pappa kommer och hämtar honom. Gissningsvis är det någon som har klotat sin hoj utan vagnskada eller någon som har klotat sin tävlingshoj som behöver delar.
Hittar ni nån regskylt med nummer TOY 664 i nått garage så är det min, sitter det en blå/vit hoj monterad på skylten så är det också min förmodligen. Jag har inte ens hunnit bli arg, det har varit telefon till polis och försäkringsbolag och vänner ända sen jag plockade upp min tappade haka från gatan, men jag kan nog inte sova så gott inatt heller, till skillnad från individerna som stal världens finaste Gixxer för de sover nog utan problem.
Farväl min älskling, jag kommer aldrig glömma dig, hoppas att du förstår att jag inte önskade det här.
Hittar ni nån regskylt med nummer TOY 664 i nått garage så är det min, sitter det en blå/vit hoj monterad på skylten så är det också min förmodligen. Jag har inte ens hunnit bli arg, det har varit telefon till polis och försäkringsbolag och vänner ända sen jag plockade upp min tappade haka från gatan, men jag kan nog inte sova så gott inatt heller, till skillnad från individerna som stal världens finaste Gixxer för de sover nog utan problem.
Farväl min älskling, jag kommer aldrig glömma dig, hoppas att du förstår att jag inte önskade det här.