Jag älskar parkeringsvakter

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
War-psycho skrev:
Det är inte deras fel att du inte klarar av att lära dig parkeringsreglerna.

Lika lite som det är polisernas fel att du inte klarar av att lära dig de lagar du brutit mot som resulterat i att du inte gillar poliser. :)
 

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Ort
sveriges tilltänka huvudstad
Hoj
:(
Kia skrev:
Oj nu börjar beundrar PM ramla in här.... Jag tackar och :Bugar förstår att det känns jobbigt att erkänna offentligt att "Jag älskar lapplisor" ska genast läsa de... tack och :Bugar igen...

Näää jag reggade mig här bara för att kunna ragga på alla snygga killar i skinnställ som åker sporthoj såklart.... :fatta!

ja o vissa fastnar på kroken direkt :pannkyss :kär
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag har fått en parkeringsböter, en jävla härfårduinteparkera-skylt som typ satt innuti ett jävla träd. Då va jag hyfsat glad :mad:
 

Kia

Guest
HanneZ skrev:
Jag har fått en parkeringsböter, en jävla härfårduinteparkera-skylt som typ satt innuti ett jävla träd. Då va jag hyfsat glad :mad:


Men du gillar ändå parkeringsvakter, lite i smyg va?? :va :tummenupp
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Markus skrev:
Lika lite som det är polisernas fel att du inte klarar av att lära dig de lagar du brutit mot som resulterat i att du inte gillar poliser. :)
Enda brottet jag åkt dit för är ett par p-böter, och en fortkörning. Alla välförtjänta.

Nice try...

Att jag inte gillar poliser beror på att dom inte gör sitt jobb.
Det är en jäkla skillnad på att gnälla på p-lisar som gör sitt jobb.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
War-psycho skrev:
Det märks att det är teven som har uppfostrat dig.

När ska du begripa att P-lisorna skapar fler parkeringsplatser, genom att få bort alla vrak?
Och ser till att man kommer fram i städerna, genom att få bort alla felparkerare.

Det är inte deras fel att du inte klarar av att lära dig parkeringsreglerna.
Om en bil står parkerad så att den blockerar framfarten är det väll ändå polisens jobb att forsla bort den, det hjälper ju ändå inte att den får en lapp under vindrutetorkaren, förutom i förebyggande syfte, eller har jag fattat det hela fel?
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Kia skrev:
Men du gillar ändå parkeringsvakter, lite i smyg va?? :va :tummenupp
Nej!!!! Kom på att jag fått en till, men dom pengarna fick jag tillbaka efter en jävla massa tjaffs. En blind jävla p-lisa som inte såg mitt P-tillstånd i rutan.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Långa farbron skrev:
oj oj !

Jag editerade in din andra version också,så du får det där riktiga "trycket" i förolämpningen.
Äh, vad tråkig du är, jag skrev det där i förhoppningar om att få ett roligt gensvar, trodde du hängde med i svängarna...

Anledningen till editeringen berodde mest på att det enligt mig inte är nån nackdel att var ett barn, att vara en snorunge brukar inte vara någon merit ;)
 

Kia

Guest
NSR_Martin skrev:
Om en bil står parkerad så att den blockerar framfarten är det väll ändå polisens jobb att forsla bort den, det hjälper ju ändå inte att den får en lapp under vindrutetorkaren, förutom i förebyggande syfte, eller har jag fattat det hela fel?


Fatta va mycket jobb poliserna skulle få och vad det skulle kosta samhället??? :fatta!
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
NSR_Martin skrev:
Om en bil står parkerad så att den blockerar framfarten är det väll ändå polisens jobb att forsla bort den, det hjälper ju ändå inte att den får en lapp under vindrutetorkaren, förutom i förebyggande syfte, eller har jag fattat det hela fel?
En bil som blockerar blir bortforslad.

Andra felparkerare lär sig leta efter en p-plats istället, nästa gång.
Eller tror du att folk skulle bry sig alls om hur dom ställde sig, om det inte fanns p-lisor?
Du tror kanske det skulle bli bättre ?
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
War-psycho skrev:
Att jag inte gillar poliser beror på att dom inte gör sitt jobb.
Det är en jäkla skillnad på att gnälla på p-lisar som gör sitt jobb.

Ja, det är sant. Inga poliser gör sitt jobb och alla lapplisor gör sitt jobb felfritt.
Jag gillar inte lastbilschaffisar för de är överviktiga och ser ut som sluskar för övrigt. Men det är kul att sakta in framför er så att ni får lägga en kvart på att komma upp i marschfart igen. :blah
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
NSR_Martin skrev:
Äh, vad tråkig du är, jag skrev det där i förhoppningar om att få ett roligt gensvar, trodde du hängde med i svängarna...

Anledningen till editeringen berodde mest på att det enligt mig inte är nån nackdel att var ett barn, att vara en snorunge brukar inte vara någon merit ;)

Ah, ok no offence.



:)
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Markus skrev:
Ja, det är sant. Inga poliser gör sitt jobb och alla lapplisor gör sitt jobb felfritt.
Jag gillar inte lastbilschaffisar för de är överviktiga och ser ut som sluskar för övrigt. Men det är kul att sakta in framför er så att ni får lägga en kvart på att komma upp i marschfart igen. :blah
:rofl :hihi

Fan va bra, det tricket ska jag köra med nästa gång.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top