sjuk sen en vecka tillbaka. i lördags började tydligen detta skitet bryta ut...soppatorsken skrev:Kan nån dra en snabbresume?, det där var för långt och svårt att läsa.
Är du sjuk Swedie? Om du är det så gå till en läkare.
Swedie skrev:Vården är ju dock GRATIS i sverige.... så vi får väl ta o acceptera bara.
Varför kan vi alla inte bara betala 500kr var om året så att det går lite fortare? Det skulle jag inte ha några problem att göra.
Swedie skrev:Vården är ju dock GRATIS i sverige.... så vi får väl ta o acceptera bara.
Varför kan vi alla inte bara betala 500kr var om året så att det går lite fortare? Det skulle jag inte ha några problem att göra.
I USA är det så att har du inte hälsoförsäkring (där måste man betala en HÖG månatlig avgift för att få hälsoskydd), så finns det mindre bra sjukhus dit du kan gå och du kan få bli omhändertagen, även fast du är utan hälsoförsäkring, men då är säkert väntetiderna 3 dagar även fast du sitter med armen i knät o vill ha den fastsydd igen.Accelerated skrev:Finns det inte privata ställen att gå till om man är villig att slanta upp lite?
Swedie skrev:I USA är det så att har du inte hälsoförsäkring (där måste man betala en HÖG månatlig avgift för att få hälsoskydd), så finns det mindre bra sjukhus dit du kan gå och du kan få bli omhändertagen, även fast du är utan hälsoförsäkring, men då är säkert väntetiderna 3 dagar även fast du sitter med armen i knät o vill ha den fastsydd igen.
Dea skrev:Ni skulle ha sett hur jag såg ut, rena skräckfilmen.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |