taskig spridning på den ormen. Ringormar e ju gay. Måste till me kniven nu då o skära bort tsiten.
Ringorm brukar vara riktigt ringar o inte ... sånt som jag har.
Ringorm brukar vara riktigt ringar o inte ... sånt som jag har.
Swedie skrev:Jag satsar själv på att detta är nån sorts allergireaktion som brustit ut pga nedsatt immunsvar, som i sig är orsakat av att jag varit "småsjuk" i en vecka snart.
Här är en bild på utslagen för beundrarna där ute, ursäkta att 6-packet är lite otrimmat:
Upp till ~750:- sen får man frikort i ett årEmmi skrev:220:- per besök.![]()
Just. Vi ärrade klotsmurfar har givetvis frikort.Nisse Järnet skrev:Upp till ~750:- sen får man frikort i ett år![]()
Slöseri med våra skattepengar...valmers skrev:Just. Vi ärrade klotsmurfar har givetvis frikort.
oj! De var nog en bra gissningbaronen skrev:Jag skulle gissa på spetälska.
Jo, mycket talar för det. Men det kan vara skörbjugg också. Det blir lättare att diagnosticera om en eller ett par veckor. Om tårna ramlar av är det lepra och om tänderna lossnar är det skörbjugg.baronen skrev:Jag skulle gissa på spetälska.
Bingo skrev:Jo, mycket talar för det. Men det kan vara skörbjugg också. Det blir lättare att diagnosticera om en eller ett par veckor. Om tårna ramlar av är det lepra och om tänderna lossnar är det skörbjugg.
Kjelle skrev:...och om du är stendöd i morgon med blöd rinnande ur alla kroppsöppningar, så var det nog Ebola trots allt.
Swedie skrev:Vården är ju dock GRATIS i sverige.... så vi får väl ta o acceptera bara.
Varför kan vi alla inte bara betala 500kr var om året så att det går lite fortare? Det skulle jag inte ha några problem att göra.
Swedie skrev:
![]()
900kr försvann just till o knapra piller.
Kjelle skrev:Och så till 10.000-kronorsfrågan:
Vad var det??
Vad fick du att tugga på? Valtrex?
Spänningen är olidlig!![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |