Swedie skrev:Vem här har haft bältros? Det verkar fortfarande sprida sig. Enligt doktorn så skulle det behandlas efter senaste 72 timmar. Tror det gått lite mer än det.
Hur länge håller det i sig? Är det smittosamt till andra? Tänkte jag ska skita i att ta hem de där 15 brudarna jag tänkte bjuda hem över de nästkommande dagarna.
Det gör varken ont eller kliar så mycket. De kliar, men jag är rätt bra och kontrollera mig själv så jag inte sitter o kliar på tsiten.
"är vanligast hos personer över 60 år och hos dem som har nedsatt immunförsvar. Det kan alltså vara ett tecken på att immunförsvaret inte fungerar som det ska på grund av annan sjukdom, som hos HIV-patienter"Mingves skrev:
lika bra o testa sig?Swedie skrev:hahaha ! Läste oxå just HIV, höll på o tippa baklänges. Jag har HIV, jippi!Nä men allvarligt dock, de här är skitkul.. not.
Tack! Förväntar mig vara frisk om några månader![]()
Fi f-n HIV är inte kul, förmodligen så fick du det den där kvällen i San Fran Slisko, inte bra att hänga hela nätterna på Blue Oyster bar, men bot finnes.Swedie skrev:hahaha ! Läste oxå just HIV, höll på o tippa baklänges. Jag har HIV, jippi!Nä men allvarligt dock, de här är skitkul.. not.
Tack! Förväntar mig vara frisk om några månader![]()
Swedie skrev:Kan förresten kroppen få sänkt immunförsvar pga "oväsen"? Alltid när jag är hemma så är antingen MTV på eller så har jag musik i stereon på halvhög volym. STÄNDIGT ljud alltså!
Swedie skrev:hum! De där pillrena jag fick, var det sömntabletter? Jag råkade typ bara sätta mig i sängen o föll över och typ somna direkt. Detta var vid kl0:30. Sjukt tidigt för mig.. hehe. Svarade på några girly-sms.. men han inte ens skriva ett gonatt SMS... somnade med mobilen i handen och 2 SMS hade tydligen kommit efter jag somnat å jag vaknade inte ens upp. Sov i sträkc 10 timmar. Vilket inte är dåligt alls. Känner mig pigg.
Kan förresten kroppen få sänkt immunförsvar pga "oväsen"? Alltid när jag är hemma så är antingen MTV på eller så har jag musik i stereon på halvhög volym. STÄNDIGT ljud alltså! Jag tror mig hört något om att detta kan få kroppen att reagera. Kanske där pga jag ibland spelar snyftmusikBöl!
Just nu är virusena i min kropp riktigt aktiva känner jag... jisses vad dom vill att jag ska klia på dom. Men de skiter jag i... jag ska inte falla för det!
Snart kommer dessa "saker" att "vulkanisera" hehe.. de kommer explodera o börja släppa ut sin .. lösning. Utlösning?Rock n roll! Kladdigt o härligt.
... hmm! Sen klickar det även till i örat ibland. Som om virusena spelar trumma på min trumhinnan.![]()
Swedie skrev:twinner, du e gay.
Jag hittade just en halvstor spindel på golvet. Som jag verkar ha haft ihjäl på nått sätt. Kan det varit så att spindeln var i min säng och jag la mig på den, varpå den försvarade sig genom att bita. Kan detta medfört överföring / reaktivering av just Bältros? tyckte allt spindeln såg lite arg ut, fast iofs död.
foobar skrev:Med tanke på bilden han postade skulle jag gissa på bältros...![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |