Jag är rädd för kvinnor!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article5378995.ab

Jag blir skrämd när Jag tänker på hur de flesta cheyer resonerar/tänker.
Största anledningen till att Jag INTE vill ha barn är för att Jag måste ha
det ihop med en tjej och trots att Jag träffat en rad quinnor genom
åren har Jag aldrig träffat en som Jag skulle ge mig in i en sådan affär med.

Är det inte nattliga bullemikräkäventyr så är det pannikångestattacker för att man inte bryr sig om något helt oviktigt eller detta fall föda, föda, föda. En tjej kan välja vilken kille som helst bara hon får en unge.

Är det lätt att sterilisera sig eller ska man be någon kompis dra ett vristskott på
genitalierna bara?

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Hua. Jag hade en granne vars kvinna hade en depressionssjukdom. Hon var inlagd på psyket nästan hela tiden, utom just under sina graviditeter. Det blev en skock ungar i den familjen. Jag tyckte lite synd om honom. Han dog rätt ung.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
-Magnus Uggla

När alla vänners fruar,
ligger och ruvar,
får du inte någon frid.
Förens du gjort din plikt,
sett till att hustrun kvickt,
förvandlats till gravid.
Då blir hon plötsligt unik,
får en mogen mimik,
för minsta småsak slår det helt bakut.
Allt blir så märkligt och stort,
då hon tror sig gjort,
nåt som ingen gjort förut.
Hon blir arrogant och får ett överlägset lugn,
för det är faktiskt så att det jäser uti hennes ugn.
Då börjar frugan svanka,
gå som en anka,
rultande hon tar sig fram.
Går runt i mamma svid,
och verkar höggravid,
fastän hon bara ökat ett par gram.
Varje gång du vill smekas,
så börjar hon kräkas,
svettas, falla ut i gråt.
Om då med gullig röst,
du söker ge din tröst,
är du bara grov och kåt.
Mellan varje tår det käkas kola, kex och flarn,
att hon sen blitt fet beror ej blott på att hon väntar barn.
Oh, oh, Baby boom boom pesten härjar,
alla ska ha elaka dvärgar.
Baby boom boom frugan tjatar,
bönar, bråkar, tigger, gnatar,
om och om igen,
åh, snälla älskling bara en.
Och redan samma dag som den första kom,
så börjar tanten be om mera rom.
Boom, boom, boom, boom, Baby boom,
aaaooh, aaaooooh.
Du tvingas byta blöjor,
nerspydda tröjor,
köra barnvagn genom stan,
medan frun går breve,
visar stolt sin trofé,
som mot din vilja döpts till Jan.
På varje middag och fest,
hon skryter högst och mest,
om lilla Jannes fina motorik.
Och på var allmän lokal,
hon driver mjölkcentral,
och vädrar gossens korvfabrik.
Sen bär det ut i bil med dig som bud-kis och chaufför.
Du har familjen bak och sitter skamset ensam fram och kör.
alla ska ha elaka dvärgar.
Baby boom boom frugan klagar,
alla andra går med magar,
och Jan har nu blitt stor,
och vill så gärna ha en bror.
Och redan samma dag som vi fick Tom
börja tanten be om mera rom.
Boom, boom, boom, boom, Baby boom,
aaaooh, aaaooooh.
Varför ska man skaffa kalla kottar,
skrikande som bara spyr och klottrar,
[barnskrik]
och inte nog med de för dom tar dö på romantiken.
[barnskrik]
Din snygga fru förvandlas till en gammal, ful och tjock,
sitt då inte där och känn dig bitter sur och sviken,
nej skaffa dig en barnflicka så har du både och.
Jag vill också ha elaka dvärgar,
Bortskämda paket som väter,
röjer möbler och tapeter.
Hela sängen full,
av klibbigt febrigt babyhull.
Och när jag tröttnat tar jag paus som far,
går upp och bjuder barnflickan kaviar.

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Det jag skulle vilja veta är hur den där bönen låter?? :va Nog för att jag är tjej...men inte fan har jag någonsin hört varken bön eller någon biologiskt klockan som tickar. :rolleyes:

Och hur kan terapeuten sitta och säga att han kommer att växa in i rollen som farsa.....vaffan vet hon om det.!!??

Jag vet ett antal brudar som tiggt till sig sina ungar...sen står dom där med hela ansvaret för att killen inte vill tumma på sina grejer. Och så blir det skilsmässa och en massa ensamstående morsor som inte har råd eller tid att göra varken det ena eller det andra. Vaffan är det för liv??

Nää...tvinga ingen att bli förälder....det är kanske inte ämnat för alla. Och det befängda påståendet man får höra när man säger att man inte vill ha några ungar. "Vem ska hälsa på dig på ålderdomshemmet då"

Ja...det är väl bara att uppsöka första bästa ålderdomshem och se hur många det är som besöker sina gamla föräldrar. :rolleyes:

Låt folk göra som dom vill, det finns för och nackdelar med allt...även föräldraskapet.

//M

Dr.Bike

Guest
Det jag skulle vilja veta är hur den där bönen låter?? :va Nog för att jag är tjej...men inte fan har jag någonsin hört varken bön eller någon biologiskt klockan som tickar. :rolleyes:

Och hur kan terapeuten sitta och säga att han kommer att växa in i rollen som farsa.....vaffan vet hon om det.!!??

Jag vet ett antal brudar som tiggt till sig sina ungar...sen står dom där med hela ansvaret för att killen inte vill tumma på sina grejer. Och så blir det skilsmässa och en massa ensamstående morsor som inte har råd eller tid att göra varken det ena eller det andra. Vaffan är det för liv??

Nää...tvinga ingen att bli förälder....det är kanske inte ämnat för alla. Och det befängda påståendet man får höra när man säger att man inte vill ha några ungar. "Vem ska hälsa på dig på ålderdomshemmet då"

Ja...det är väl bara att uppsöka första bästa ålderdomshem och se hur många det är som besöker sina gamla föräldrar. :rolleyes:

Låt folk göra som dom vill, det finns för och nackdelar med allt...även föräldraskapet.

//M

:klappar

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej

//M

:Bugar

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Det sjuka i den där texten är ju att den enda lösningen är att tvinga han att bli farsa :skrämd

Aftonbladet skrev:
Eva Rusz anser att Julia definitivt inte ska böja sig för mannens önskan att inte skaffa barn.

– Jag tycker att hon ska försöka få sin sambo att ge med sig.

Varför inte bara be henne dumpa han? Håller med om att vill hon ha barn ska hon skaffa det, men inte tvinga nån kille som inte vill till det :huvet

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Vem fan är inte rädd för kvinnor...?

Men det med bullemikräk och psykoser är ju faktiskt inte normen för cheyer... finns gott om normala fruntimmer också.
Tröttnade även jag på alla dessa psykon och bestämde mig för att jag aldrig skulle ha barn... ett halvår senare träffade jag min fru och vi har nu en grabb på drygt 10mån och jag skulle aldrig kunna tänka mig något annat liv än med henne och vår familj.
Har än så länge på snart 5år inte märkt av några psykoser av något slag... ja, det skulle väl vara att hon föredrar havremoppar istället för petroleumditon då då. :)

Vad jag menar är att det gäller att öppna sina sinnen och kanske kolla efter cheyor på andra ställen är där man hittat sina tidigare "offer". För följer man bara samma mönster hela tiden så träffar man bara samma sorts cheyor.

Det sjuka i den där texten är ju att den enda lösningen är att tvinga han att bli farsa :skrämd

Varför inte bara be henne dumpa han? Håller med om att vill hon ha barn ska hon skaffa det, men inte tvinga nån kille som inte vill till det :huvet

Håller helt med, en tidigare bekant till frugan ville såååå gärna ha barn, så hon skippade piller och tajmade in "ett återligg" med sitt ex lagom till ägglossning... stackarn vart farsa helt enligt hennes plan och emot hans plan.
Visst, ligger man utan skydd så får man skylla sig själv... men när ett ex man har tillfälligt sex med lite då och då säger att hon går på piller så har man en tendens att tro henne också.

Tycker så synd om killen och nej, vi pratar verkligen inte med bitchen sedan dess.

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:gnissla Om man vill ha barn så är det väl det bästa att skaffa en partner som också vill ha barn, jag som inte vill ha barn har tvärtom skaffat en man som heller inte vill ha barn. Sedan får andra runt omkring säga vad de vill att man kommer att ångra sig bla bla....

Kvinnor som "tjatar" på sina män om att skaffa barn när de egentligen inte vill/är redo förstår jag mig verkligen inte på. Ingen ska tvingas att bli förälder om man inte vill, det tror jag alla blir förlorare på inklusive barnet.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Snart kommer kvinnan i artikeln att oanonnserat tjuvsluta med p-pillren och sedan en morgon vid frukostbordet utbrista.
-Jo, älskling. Jag är med barn

Dr.Bike

Guest
Vad jag menar är att det gäller att öppna sina sinnen och kanske kolla efter cheyor på andra ställen är där man hittat sina tidigare "offer". .

Så du träffade alltså inte din tjej på SH dårå... :hihi :hoppskrat

.För följer man bara samma mönster hela tiden så träffar man bara samma sorts cheyor .

Likväl som man ser fruntimmer, som hur ofta de än byter kille, så går de alltid ur askan i n i elden... från en hustrumisshandlare till en annan, från en alkis till nästa osv.

Det är svårt att ändra på ett förlorande koncept...tydligen.

Snart kommer kvinnan i artikeln att oanonnserat tjuvsluta med p-pillren och sedan en morgon vid frukostbordet utbrista.

Den finten gick min vän på.

Två gånger...

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Se mitt tidigare inlägg... vidrigt beteende helt klart.

Så du träffade alltså inte din tjej på SH dårå... :hihi :hoppskrat

Reggade mig på SH förra hösten... då var vår son redan född... så nej. Har aldrig träffat nåt "offer" på SH. :)
(ibland verkar det som jag är en av få som inte gjort det) :yoparty

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Se mitt tidigare inlägg... vidrigt beteende helt klart.

Reggade mig på SH förra hösten... då var vår son redan född... så nej. Har aldrig träffat nåt "offer" på SH. :)
(ibland verkar det som jag är en av få som inte gjort det) :yoparty

Ja jag såg det, jag var för sölig med mitt, ditt inlägg var inte uppladdat när jag började skriva.

/J

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

...eller

-Jo, det är så här. Jag är med barn, vi borde nog dela på oss.

(Underligt att många separerar innan barnet är ett år, med tanke på rådgivningen i det föregivna fallet. Lysande utsikter).

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
oanonnserat tjuvsluta med p-pillren

Allvarlig form av tutlurning....

Nä, man får se till att skaffa sig en brutta som utan att tveka skickar ut en i garaget, bara för att man inte varit där på några dagar. Eller när det är fint väder blir förvånad över att hitta en hemma efter jobbet "mäh, jag trodde du skulle vara ute och dra hela kvällen, varför ärunte??"

Alltså träffar du en sån Teo, då behöver du inte vara rädd längre. Då känns det där med en skock ungar inte så tokigt. Min är dock tyvärr upptagen....:):krama

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Alltså träffar du en sån Teo, då behöver du inte vara rädd längre. Då känns det där med en skock ungar inte så tokigt. Min är dock tyvärr upptagen....:):krama

Grejen är att man är 30 och vill man inte verka gubbsjuk och ge sig på en 17-19 åring med hubbabubbatugg finns det inte så många bra tjejer (man dessutom får stånd på) som inte är just ensamstående morsor och någe "tomten är far till alla barnen"-fars vill Jag inte vara med om där päron och plastpäron samlas "för barnens skull" vid julbordet och där det efter några knappar brännvin börjar hagla sarkasmer över barnens huven i tron att de inte fattar något.

Fy fan.

(Underligt att många separerar innan barnet är ett år, med tanke på rådgivningen i det föregivna fallet. Lysande utsikter).

Hur många av dessa pga att killen baja ville ha en bebijs tror du?

Som Jag säger så skrämmer de mig:mad:

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...