Jag är rädd för kvinnor!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Grejen är att man är 30 och vill man inte verka gubbsjuk och ge sig på en 17-19 åring med hubbabubbatugg finns det inte så många bra tjejer (man dessutom får stånd på) som inte är just ensamstående morsor och någe "tomten är far till alla barnen"-fars vill Jag inte vara med om där päron och plastpäron samlas "för barnens skull" vid julbordet och där det efter några knappar brännvin börjar hagla sarkasmer över barnens huven i tron att de inte fattar något.

Fy fan.

Du kanske inte läst att snittåldern för förstföderskor i sthlm är runt 33 eller nåt sånt...
Tro mig, det finns många fina tjejer som inte har avlat än... och visst, alla kanske inte är fotomodeller men om det är vad du letar efter så är det inte konstigt att du hittar psykon.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Du kanske inte läst att snittåldern för förstföderskor i sthlm är runt 33 eller nåt sånt...
Tro mig, det finns många fina tjejer som inte har avlat än... och visst, alla kanske inte är fotomodeller men om det är vad du letar efter så är det inte konstigt att du hittar psykon.

Fotomodeller letar ingen efter. Jag menar en tjej Jag tekniskt kan genomföra ett samlag med (något Jag börjar tvivla på att Jag vill hålla på med i fortsättningen). Jag kan inte hjälpa att Jag måste attraheras av cheyen och alla dessa ynglade av sig när de var 22-27 med snubbar som nu sitter på kåken.

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Jag säger som Rocky (serietidningen)

- Någon dag kommer en tjej ringa och då är det bara att acceptera och ta det därifrån...

Jag menar en tjej Jag tekniskt kan genomföra ett samlag med (något Jag börjar tvivla på att Jag vill hålla på med i fortsättningen)

Visste du va ghey!

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

....De är inte konstigt att så många par inte hinner få mer än ett barn trots att två skulle bli mer symmetriskt vid det dissajnade köksbordet i den dissajnerinredda vasastanslyan.

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Det är väl bara en tidsfråga :mad: Jag kan lIxÅm inte få fjäder på 94 pannor Åsa med ladgårdsdörr men samtidigt taxöron bara för att hon är ärlig å stark.

Kanske dags att höja ribban lite och ragga på lite nya ställen, t ex skippa ålderdomshemmen till att börja med.

• Gilla
Reaktioner: Teo

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
stämmer det?

33 i snitt låter högt:näsblod

Ja, nästan... Om man bor på Östermalm.

"Stockholmskan får numera i snitt sitt första barn när hon passerat den åldersperiod då det medicinskt är optimalt för kvinnan att föda, nämligen mellan 20 och 29 år.
Kvinnor i Stockholm föder sitt första barn vid i snitt 30,4 års ålder (2003). Äldst är förstföderskorna i Hedvig Eleonora församling på Östermalm, i snitt 32,2 år. Yngst är mammorna i Spånga församling, som även omfattar Tensta och Rinkeby där många har invandrarbakgrund. Förstföderskorna där är i snitt fem år yngre än i Hedvig Eleonora."

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/barnunga/artikel_166493.svd

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
Det är väl bara en tidsfråga :mad: Jag kan lIxÅm inte få fjäder på 94 pannor Åsa med ladgårdsdörr men samtidigt taxöron bara för att hon är ärlig å stark.

jo då,det kan du visst det:D:D:D
lägg en porrtidning på röven på henne medan du tar henne bakifrån.:yoparty

• Gilla
Reaktioner: Teo

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
stämmer det?

33 i snitt låter högt:näsblod

Det kan nog stämma ganska bra, har för mig att det låg runt 31 för några år sedan och åldern för förstföderskor ökar stadigt (pratade mycket om detta när jag jobbade på kvinnoklinik).

Den här tråden får mig btw att tänka på brosan som ska bli farsa vid 53 års ålder eller 54 när ungen har fötts, han hade inte mycket att säga till om man säger så fick typ veta "jag ångra mig". .:brinnerup

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Tyvärr är samhällsnormen om barn så hårt nedtryckt i halsen på oss att det sticker ut genom bakhålet. Är man mot barn är man udda och antagligen stöt i nöttan. Eller "så kommer man över det".

Varför ser vi inga artiklar om hur man bäst övertalar sin partner om att inte skaffa ha barn? Varför är råden inte "Om du är lycklig med partner och vill ha ett lyckligt liv så stanna kvar och skit i barn."?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ärligt talat, vilket rikspucko! "Ska jag pressa honom till att skaffa barn med mig" I D I O T!!!

Vill man inte ha barn ska man fanken inte bli pressad eller tvingad till det heller. Jag blir uppriktigt förbannad på folk som inte kan reseptera andras val. Jag har bestämt mig för att jag INTE vill ha några barn och det är mitt val och har inget med att göra att jag inte tycker om barn. Jag älskar mina syskonbarn över allt annat i denna värld men det betyder inte att jag själv vill ha några.
Ändå blir jag utfrågad varje gång det kommer på tal efter att någon vräkt ur sig kommentarer som: - Det börjar väl bli dags för dig nu, eller du kommer snart att ändra dig.

NEJ, JAG KOMMER INTE ATT ÄNDRA MIG!!!

Sen kommer frågorna, varför? Men det är väl egoistiskt och bla...bla...bla.
Egoistiskt emot vem? Ett ofött barn? En spermie? What?

Låt folk välja själv och tvinga ingen eller pressa ingen, låt kärringen skaffa sig en ny karl som de kan pumpa på ungar isåfall och ge för fanken inte vika bara för att HON VILL HA!!! Låter som ett bortskämt barn som inte får godis på ICA. GAAAAH!!!:huvet:mad:

Sådär nu ska jag lugna ner mig snart igen. :rolleyes:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Tyvärr är samhällsnormen om barn så hårt nedtryckt i halsen på oss att det sticker ut genom bakhålet. Är man mot barn är man udda och antagligen stöt i nöttan. Eller "så kommer man över det".

Varför ser vi inga artiklar om hur man bäst övertalar sin partner om att inte skaffa ha barn? Varför är råden inte "Om du är lycklig med partner och vill ha ett lyckligt liv så stanna kvar och skit i barn."?

De tänker väl så att i "längden" så kanske det är dumt om ingen till slut föder barn...

Nä den där psykologen är väl inte hel dum heller.
Hon borde sagt: Ja, du ska framhäva att du absolut vill ha barn och går ni isär där så får ni väl ta en funderare om ni verkligen skall vara ihop?

Tjingeling löst...

HON VILL HA!! Låter som ett bortskämt barn som inte får godis på ICA. GAAAAH!!!:huvet:mad:

Ja det låter som tjejer i största allmänhet.

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...